COOKIE DOUGH

Hei du, i dag skinner solen!
Etter to uker med regn føltes det utrolig deilig å våkne til solskinn.
Jeg satte meg ut i solen for å nyte pre-workout-måltidet mitt.
Vips fløy tiden. Det ble derfor bare en kort styrkeøkt før jobb.
Litt er bedre enn ingenting, er det ikke?
Bryst og rygg fikk kjørt seg likevel.
– Nedtrekk
4 sett * 8 -9 repetisjoner
– Benkpress
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Enarms roing
– 3 sett * 7 -8 repetisjoner
– Stående roing
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Flyes
8 +3 x (myo-reps)


Jeg har skrevet om cookie dough før, blant annet her, men det er rett og slett så godt. Jeg går aldri lei!
I dag spiste jeg det etter trening, en perfekt miks av proteiner og karbohydrater.
Sammen med cookie dough’n serverte jeg vannmelon, norske deilige jordbær og bringebær.
Rene dessertfølelsen.
Tenkt at jeg kan spise super sunn røre som smaker som kakedeig!
Det beste av alt; det smaker ikke bare godt, det gjør godt for kroppen også :razz:
Mmmm…

Cookie dough

1 boks kikerter
30 g proteinpulver, jeg brukte vaniljeprotein 
Vaniljepulver
En liten klype salt
1 ss sukrin
0,5 dl melk
2 ss peanøttsmør
4 dråper stevia, kan sløyfes

Skyll kikertene under kaldt vann.
Mos de så med en stavmikser.
Ha i de resterende ingrediensene og bland godt.
Smak eventuelt til med mer søtt.
Har du ikke proteinpulver kan du droppe dette. Ta da litt mindre melk.
Topp gjerne med mørke sjokoladedråper, slik som meg.
Spis og kos deg.

Håper du får en riktig god lørdag.
Kos deg :grin:
Jeg er på jobb til halv åtte. Deretter er det klart for en etterlengtet jentekveld med vin og is.
Gleder meg!

Kristine

15 kommentarer

Siste innlegg