www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

BURGER TIL BICEPS

  • 19.03.2013, 16:22



Den beste lunsjen jeg har hatt p lenge.
Hjemmelagede burgere,fries og thousand island dressing.
Trenger jeg si at det var helt fantastisk god? :grin:
Bildene taler for seg selv.


Potetene delte jeg i bter.
Krydre med trket rosmarin, hvitlk og chili og hell over litt olje.
Jeg brukte cirka 1 ss med olje til 3 poteter.
Stek p 225 grader i 20 minutter.
Thousand island dressingen laget ved blande sammen cirka 1/3 boks kesam med2 ss tomatpure, 1/2 ts sukrin, 3 drper tobasco (kan slyfes om du foretrekker dressingen mil) og litt pepper.


Burgerne laget jeg av 1/2 pakke karbonadedeig som jeg blandet med 1 ts dijon sennep, 1 finhakket hvitlksfedd og pepper.
Form to burgere og stek et par minutter p hver side p middels varme i en panne.
Legg over en tomatskive, et par skiver rdlk og godt med ost.
Ha s burgerne inn i ovnen med potetene de siste fem minuttene slik at osten smelter.
Jeg serverte med hjertesalat, tomat, rdlk og gul paprika.


Jeg rakk en dessert ogs, fr jeg mtte dra p jobb.
Fuji epler (du kan bruke alle typer eple) som jeg skar i biter og krydret med kanel og sukrin.
Deretter hadde jeg eplene et par minutter i mikroen s de ble lunkene og ekstra saftige.
Jeg toppet med cottage cheese, proteinbar biter (jeg brukte denne), hakkede ristede mandler og yacon sirup.
Smaken minner om eplekake.
Enkelt og veldig godt.


Jeg tror burgerne gikk rett til bicepsen.
Trykket og energien p trening var fantastisk bra.
Burger-biceps :grin:

- Franskpress med stang
4 sett * 6 -9 repetisjoner
- Biceps curl med stang
4 sett * 6 -9 repetisjoner
- Triceps push down
3 sett * 8 -12 repetisjoner
- Hammer curl med manualer
3 sett * 8 -9 repetisjoner
Jeg avsluttet med 30 minutters gange p mllen.
Hastighet 7,5 og stigning 3.



Ha en fortsatt fin tirsdag.
Kristine

Vilde

19.03.2013 kl. 16:32
wow, skjekk ut dega! Du ser jo fantastisk ut :D Ha en fantastisk tirsdaag!

Anne

19.03.2013 kl. 16:41
fooor en herlig rett! har du noen bra velser for rygg? jeg er veldig svairygga, og nsker trene mye rygg om mage. men vet mange mage velser, men s og si INGEN rygg velser.. tips?

ha en herlig dag!

Janne

19.03.2013 kl. 19:17
s gy se fremgangen din kristine. du er r =)=) og burgern ser jette god ut =)=)

Lovelyliller.com

19.03.2013 kl. 21:11
s kjempegodt ut dette! Ha en fin dag!
WOW, det sg skikkelig snadder ut :D

Henriette Kj.

19.03.2013 kl. 22:55
Det s jo bare sinnsykt digg ut!

Maire

20.03.2013 kl. 06:24
Yummi:)

Ser knall godt ut!:)

Ingrid

20.03.2013 kl. 09:02
Hei,

Det s skikkelig godt ut!!

Kan du skrive et innlegg om hvordan du legger opp treningsprogrammene dine? Forklare litt hvorfor du gjr det du gjr. Hvordan du velger antall reps, og serier, hvorfor 2-splitt, hvor ofte du bytter velser og program, og hva som gjr at du gjr det p den ene eller andre mten. Hva synes du om kun bruke fullkroppsprogram? Hva er den beste mten legge opp treningsprogrammet p dersom reduksjon av fettprosent er mlet (ikke bare for en periode, men over lenger tid)?

Synes du er veldig flink og nsker hre litt mer om hvordan du tenker nr du legger opp treningen din:)

Chassi

20.03.2013 kl. 10:51
Hei supre Kristine! Du ser super ut, men det gjr du jo alltid. Jeg hper du har tenkt bli enda litt strre, for du ser ganske liten ut i forhold til headerbildet ditt. Er det lov si? Unnskyld hvis ikke. Jeg mener det bare godt i alle fall. :-)

Nydelig mat og inspirerende treningskter. Du er flink!

Puss p deg

silje's fremgang

20.03.2013 kl. 17:33
Du ser smashing ut, sg bildet av ryggen din p insta... du har virkelig vokst.. :D St p. :D

Mariann

20.03.2013 kl. 18:30
Hei! Vil begynne med si takk for mye inspirasjon - spesielt i matveien og ogs p begynne trene mere styrke!

Jeg lurer p, jeg nsker begynne med proteinshaker, eller restitusjonsdrikker eller noe lignende, for det er ikke alltid jeg rekker spise rett etter trening og etc, s derfor lurer jeg p, har du noen tips til meg? :-)

Helene Solberg

20.03.2013 kl. 18:47
Dette ble bare ett helt nydelig mltid :) hele familien har akkuratt spist dette. Meget vellykket :) Takk for oppskrift !!

Kristine

20.03.2013 kl. 22:16
Helene Solberg:
S hyggelig hre Helene :)

Kristine

20.03.2013 kl. 22:17
Mariann:
ta en banan eller to og en proteinshake er den rimeligste og beste varianten.
Du kan ogs spise en grov skive med mye ost og skinke, eller en skyr med frukt :)

Kristine

20.03.2013 kl. 22:17
silje's fremgang:
Takk Silje, hyggelig hre :)

Kristine

20.03.2013 kl. 22:20
Chassi:
Selvflgelig er det lov si.
Mener du at jeg er liten p headerbildet eller n?
Headerbildet er ganske gammelt, jeg veier en del mer n. Og glad er jeg for det ;) Men jeg kommer til fortsette vokse, ja. Men ikke like "ivrig" som tidligere, alts ikke s fokusert p vektoppgang.
God klem :)

Kristine

20.03.2013 kl. 22:21
Ingrid:
Hei, jeg vil anbefale fitnessbloggen.no om du er p utikk etter treningsprogram. Jeg har ikke fulgt noen program fr forrige uke. Men jeg kan skrive et innlegg om programet jeg har n :)

Kristine

20.03.2013 kl. 22:22
Anne:
Chins, nedtrekk og enarms roing er mine favoritter :)
Ellers er youtube genialt for inspirasjon.

Sara

22.03.2013 kl. 15:47
Fy sren for noen armer!! Du er nydelig!
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits