HURRA

Dette et rent skryteinnlegg.
Ingen janteloven her i gården!
Til tross for at det er nærmere et år siden jeg har løpt over en mil, tok jeg jammen meg ny rekord i dag :mrgreen: 
14 kilometer på 70 minutter!
Jeg var ganske så rød i ansiktet etterpå, men ååå så godt det føltes!
Ikke nok med at jeg tok ny rekord.
Tror dere ikke at kroppen også hang med hele veien? Jeg fikk ingen kramper i magen underveis, ingen sure oppstøtt og legger / benhinnebetennelsen var samarbeidsvillig! 
Jeg vil gi det et tre ganger tre hurra; Hurra, hurra, hurra!

Jeg vet jeg skryter fælt mye av Klinikk for Alle og vårt samarbeid (les mer her), men i mine øyne er dette fantastisk. Det er første gang på elleve – tolv år hvor jeg faktisk har kunnet løpt uten å få plager av det. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ha muligheten til det.
For meg som elsker å løpe, er dette en total forandring! For en ubeskrivelig følelse!


Nå sitter jeg med verdens største smil.
Jeg er rusa på ny rekord, rusa på en følelsen av å ha løpt uten smerter og rusa på endorfiner.
Snart er jeg også rusa på sjokolade.
Denne oreo melkesjokoladen skal nytes til det fulle!
Ha en super duper lørdagskveld :grin:

Kristine

19 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk dere.
      Jeg setter så utrolig pris på deres gode ord:) Det blir spennende å se fortsettelsen.
      Jeg mener det er viktig å skryte litt av seg selv, uansett hvor stort eller lite det måtte være.
      Ha en knall kveld 🙂

    2. Anja:
      Hei Anja. Anders som hjelper meg med behandlingen skal forklare dette så det blir forståelig. Jeg har sendt han Mail så det kommer nok snart på bloggen 🙂
      Tusen takk for koselige ord, det setter jeg pris på. God klem tilbake:)

    3. Marita:
      Tusen takk for det du:)
      Jeg løp på mellom 11,2 og 15 km / t. Ganske overrasket over at kondisen holdt 😉

    4. Tommel opp 🙂 Skikkelig motivasjons Boost det 😀
      Sjokoladen har du virkelig fortjent ja, nyt den med den beste samvittighet!
      Btw, du må ha løpt relativt t raskt til tider, uti fra tiden å dømme, hva lå du på i hastighet? 🙂

    5. Hei Kristine! 🙂 mener du skrev i et innlegg at du hadde fått noe behandling for irritabeltarmsyndrom på Klinikk for alle, stemmer det? I så fall, hvordan synes du det virker? Har problemer med irritabel tarm selv, så om noe virker er det jo kanskje verdt å prøve 🙂 du har en fantatstisk inspirerende blogg! Er innom her flere ganger daglig for å sjekke om det har kommet nye innlegg 🙂 klem fra meg

    6. Så sykt bra! Gratulerer 😀
      Er over to år siden jeg har jogget. Får litt lyst å prøve igjen når jeg ser dine innlegg 🙂

    7. Nå ble jeg skikkelig og oppriktig glad på dine vegne!! WOOHOO 😀 Håper du kan fortsette løpingen din uten plager fremover! Klem fra fast leser!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg