www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

CARDIO-BUNNY

  • 10.09.2014, 17:45


I dag dro jammen P med ut p bakkeintervaller.
Han er min cardio-bunny!

Jeg har vrt s sliten i det siste. Jeg er til og med diagnostisert utbrent, grunnet alt som skjer i livet mitt akkurat n. Jeg sliter med takle alt som foregr og det psykiske stresset jeg str i.
Likevel er det viktig bevege seg. En rekke studier viser at regelmessigtrening kan hjelpe p slike tilstander.
Jeg er i grunn en veldig treningsglad sjel, det vet dere jo. Det har kun vrt n som alt fles veldig tungt, at treningen nrmest har vrt et rent helvete.
N skal jeg forske leve etter mottoet 'litt er bedre enn ingenting'. Kanskje hjelper det p energinivene om jegfr inn noe mer aktivitet?


P fikk denne flotte t-skjorten av meg for et rstid tilbake.
Han er nemlig ikke s glad i kondisjonstrening uansett hvilken form det er.
En sjelden gang, nr jeg har ftt han med p en tur eller lignende, tar han denne p.
I dag var det han som tokt-skjorten p og fikk meg med ut :grin:Jeg er imponert!

Bakkeintervallene s slik ut:
- 5 minutter oppvarming, ging
- 5 stykk intervaller av lpe opp en bakke, cirka 25 sekunder, deretter g ned og gjenta
- 4 -5 minutter nedtrapping, ging

Vi begynte med kun 5 intervaller.
Neste kt blir det 6 intervaller, s blir det 7, 8, osv, slik at det blir en stigningskurve.


Til middag ble det enkelt og godt.
Kyllinglr med squash toppet med pesto og ost, samt tomat og spinat.
Her er det ikke stort annet enn gjre forberedelsene. Resten av jobben er gjort i stekeovnen.

Legg kyllinglret p et stekbrett. Ha over nsket krydder. Jeg brukte salt, pepper og timian.
Stek p 220 grader i 25 minutter.
Nr det er 10 minutter igjen av steketiden, legger du squash i skiver som p stekbrettet. Smr p pesto og revet ost. Stek sammen med kyllingen de siste 10 minuttene.
Server.


Ha en fortsatt god onsdag.
Hurra for lillelrdag :grin:

Kristine

Lovelylillers sunne oppskrifter

10.09.2014 kl. 18:30
Det er flott bevege seg om man er utbrent og har legens velsignelse, men det er lurt holde seg unna veldig langvarig eller intens aktivitet. Nr det er sagt er det jo ulike grunner til at folk blir utbrent og dermed vil man tle aktivitet bedre eller drligere alt etter som hva det kommer av. S stilig t-shirt da ;D Koselig trene sammen, Ha en fin dag videre og god bedring :*

Pernille

10.09.2014 kl. 18:52
Hadde jeg vrt med deg hadde jeg gitt deg en stor klem. Kan ikke forestille g igjennom det du gr igjennom og miste mammen min. St p <3

Mona

10.09.2014 kl. 20:18
<3 Sender deg en stor og god klem.<3
Sender deg den strste klemmen ! <3

janne

11.09.2014 kl. 03:42
for en kul tskjorte. digger den =)

Emma

11.09.2014 kl. 06:41
Sender deg klemmer og varme tanker!

Ingvild

11.09.2014 kl. 18:23
<3
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits