INFLUENSA PANNEKAKE TILBUD

Endelig fredag og helg!!
For å være helt ærlig har i grunn hele denne uken vært omtrent som helg.
Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg etter mammas bortgang, men det er ikke lett. Jeg har ikke bare mistet mammaen min, jeg har også mistet min beste venn. Hun jeg forteller alt til. Hun som alltid får meg til å le. Hun jeg ikke har noen hemmeligheter for. Hun jeg vet elsker meg for den jeg er. Hun som alltid vil det beste for meg. Hun jeg er villig til å gjøre alt for!
Jeg må akseptere at det kommer til å ta tid.
Nå prøver jeg å gjøre det beste ut av hver dag og å finne små ting som bringer frem smilet.


Oppi det hele har jeg selvfølgelig fått en skikkelig influensa.
Det begynte forrige fredag og er bare blitt verre for hver dag. Nå er jeg tett i hodet, nesen renner, en enorm hunger, feber og hoster.
Det positive med å være syk, er at jeg kan spise så mye is jeg bare orker!
Is lindrer det meste. Jeg liker i hvert fall å tro så.


Jeg har fått i meg proteinene mine i dag også.
Til lunsj ble det nemlig disse gode proteinpannekakene med gresk yoghurt og hjemmelaget jordbærsyltetøy.
Pannekaker først, så is! Mamma har lært meg å spise maten min før jeg hopper på desserten.

Proteinpannekaker

3 egg
150 g cottage cheese, eventuelt kesam eller gresk yoghurt
1 stor ss kokosmel, ca 15 g, eller annen tørrvare som speltmel, havremel
0,5 dl melk, eventuelt vann
1 ts kardemomme
1 ts sukrin+

Ha alt i en bolle.
Bruk gjerne en stavmikser til å blande alt sammen og for å fjerne klumpene fra cottage cheesen.
Du kan også bare blande alt med en visp.
Stek pannekaker i en panne på middels varme.
Jeg bruker litt kokosolje i pannen når jeg steker.
Håper det smaker.


X-life har forresten noen gode tilbud i helgen.
Du får 15 % avslag på alle t-skjorter her.
I tillegg har de 25 % avslag på Ultimate Nutrition BCAA her. Les gjerne innlegget mitt om BCAA her.  

Ønsker deg en herlig fredag og en riktig god helg :grin:

Kristine

20 kommentarer
    1. Hanna:
      Hjertelig takk Hanna. Livet er urettferdig og det er ikke stort man kan gjøre med det annet enn å forsøke å foresette å kjempe. Jeg prøver og kommer ikke til å gi meg!
      God klem tilbake 🙂

    2. Ingrid:
      Ja, det er dessverre ofte sånn! Jeg forsøker så godt å pleie meg selv og ta livet med ro.
      Tusen takk Ingrid. Håper du hadde en god helg 🙂

    3. Influensaen pleier å ta til når man har vært oppjaget en periode, og ting roer seg litt. Immunforsvaret er svekket etter påkjenningen sikkert. Så du får bare pleie deg selv som best du kan, og la kjæresten f dulle masse med deg, så håper jeg at det retter på seg ganske så kjapt igjen 🙂 Smilet er nå på plass likevel, det er herlig å se <3 Måtte du få en så fin helg som overhode mulig, skjønne du! Lørdagsgodbedringsklem herfra 🙂

    4. Det er vel ofte sånn at når man har stresset og vært urolig i en lengre periode og først får tid til å slappe av, så kommer influensaen – typisk! Godt å se bilde av en smilende Kristine igjen. Ta så lang helg som du trenger nå, spis masse is og pannekaker og tull deg inn i varmt teppe! Sender deg tusen klemmer <3

    5. Kjære deg <3 Jeg har så mye medfølelse til deg og din familie! Livet er desverre urettferdig av og til. Har ett par venninner som har mistet mødrene sine både nylig og for noen år siden. Det er så godt og se at de har det fint nå, og at de takler hverdagen selv om de har mistet sine mødre, ingenting kan erstatte en mor selvsagt! Du skal vite at jeg tenker på deg! Sender mange varme, gode klemmer til deg!

    6. Dine proteinpannekaker er en selvklar vinner her i hus!! Sender varme tanker <3

    7. Ønsker deg masse god bedring!:-) Sender deg mange gode tanker og en stor klem.<3:-)

    8. Kondolerer, det var trist å høre! Godt du prøver å finne frem smilet i hverdagen med de små gledene, for det er virkelig viktig! Pannekakene så i hvert fall veldig gode ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg