www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

N MLENE DINE

  • 04.01.2015, 16:23


Vi er kommet godt i gang med rets frste mned.
I morgen vil treningssentrene bli fylt opp med mennesker med nye ml og nytt mot.
Her fr du noen rd til hvordan du kan sette deg gode ml, og det viktigste; hvordan du kan n mlene.

Sett deg klare og realistiske ml
En klar mlsetning er det viktigste verktyet for realisere det du nsker oppn. Mlet m vre mlbart og datert. Det m vre realistisk og du skal vite nr du skal ha ndd mlet.
Ikke ha et overflod av ml. Velg deg ut et par hovedml og delml p disse. Da er det mer oversiktlig og du vil fre deg mer motivert. Noe som i bunn og grunn vil fre til at du har lettere for n mlet.


Dette gjr du.
Sett deg ned og skriv hva du nsker.

Hva er mlet / mlene dine?
          Realistisk, og ikke mange.
Hvordan skal du oppn det / de? 
                         Delml og plan.
Nr skal mlet / mlene vre ndd?
                        Ha en dato.
Og det viktigste, hvorfor skal du n det / de?
                       Grunnen er det som gir giv etter n mlet. 


For n mlene kreves det en s detaljert plan som mulig. Det kan hjelpe deg holde rett fokus og hindrer deg i glemme hvorfor du gjr som du gjr. I tillegg kan det vre nyttig tenke over hva slags flelser, sanser og tanker som kommer frem. Det er viktig for at hjernen skal rette seg mot nskene dine og planene dine. Vet du hvorfor du vil n mlene dine, har du motiv til takle vanskelige situasjoner som oppstr.


Har du noen ml for 2015?
Lykke til!

Kristine 

Karianne

04.01.2015 kl. 17:31
Mlet mitt er lpe et maraton. N skal jeg sette opp en plan. Takk :-)
SMART - metoden er super :)

Toyni (:

04.01.2015 kl. 19:52
Jeg har et ml med livet og treningen framover - det er bli fornyd med meg selv. Jeg har gtt rundt og hatet kroppen min og meg selv det siste ret - n er det stopp p det. Det er kanskje et ganske ymse ml, men jeg vet at jeg blir glad av trening, og jeg vet at jeg blir mer fornyd med meg selv om jeg gr ned i vekt. S jeg har 'godteristopp' fra 1.jan til 1. april, og planen er trene ofte og spiste sunt, og miste 3-4 kilo i mneden til jeg er ndd trivselsvekt.

Jeg hper ikke at jeg tar meg vann over hodet, jeg tror jeg skal klare det ! :)

Gode tips her :D vil du fortelle hva dine ml er ? :D

Norunn

04.01.2015 kl. 20:24
En fin mte nrme seg mlene p. Jeg har mitt strste ml i fortsette p jobben jeg har pbegynt.

janne

04.01.2015 kl. 20:27
Mitt ml vet du jo. Fortsette det gode sporet du har ftt meg p =)

Lene Litsheim

04.01.2015 kl. 20:48
Kjempe flott innlegg!

V

05.01.2015 kl. 01:25
Jeg har bestemt meg i r for ikke ha noen direkte ml for jeg blir s skuffa hvis jeg ikke klarer n de.

Du da? har du noen ml? :)

05.01.2015 kl. 02:14
Mlet mitt er smile mest mulig. Inspo fra deg <3

Kristine

05.01.2015 kl. 13:41
Anonym:
, s hyggelig :)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:42
V:
Mitt ml er ta bedre vare p meg selv. Ellers er jeg igrunn ikke fan av forsetter ;)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:42
Lene Litsheim:
Takk for det :)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:42
janne:
Og jeg heier :)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:42
Norunn:
S bra! :)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:44
Toyni (::
Om du vil bli fornyd med deg selv, er det viktig jobbe med selvtilliten ogs. bli glad i den du er, her og n. Selvflelsen sitter innvendig. Om du ikke liker deg selv for det menneske du er, vil du aldri gjre det uansett hva du veier. Begynn snakk pent til deg selv og skryte av deg selv <3

Kristine

05.01.2015 kl. 13:44
lovelyliller.com:
Enig :)

Kristine

05.01.2015 kl. 13:44
Karianne:
Weee! Lykke til :)

V

06.01.2015 kl. 17:29
Det mlet skal du klare n, det er bare sette seg selv i fokus for det er n din tid til skinne. Du har gjort s mye for andre og alltid satt deg selv i andre tredje fjerde rekke s n er det Kristines r ! Jeg er og sikker at bloggen din vil n nye hyder dette ret :)

Kristine

06.01.2015 kl. 18:03
V:
, s herlig. N blir jeg enda mer gira og glad.
Er utrolig hyggelig med slike tilbakemeldinger <3 Tusen takk :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits