TRENING, VIDEO OG MAT

Er det flere en meg som blir i ekstremt godt humør når være er slik det er nå?
Det er så ufattelig deilig :grin: Solen og vårfølelsen gjør at dagene bare blir knall bra uansett hva som skjer!


Dette skjer stadig vekk på mitt kjøkken.
Økologisk peanøttsmør sammen med rått sjokoladepålegg rett fra skjeen.
Det ble dagens pre-workout sammen med BCAA.

Ellers så hadde jeg en god treningsøkt i ettermiddag.
Det ble teknikktrening. Jeg kommer til å fokusere mye på teknikk fremover.

Økten så slik ut:
– Frontbøy
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 5 repetisjoner
– Chins med strikk
3 * 6 repetisjoner
– Gående utfall
3 sett * 10 repetisjoner
– Revers flyes
2 sett * 12 repetisjoner

video:styrke workshop
Markløft er nok den øvelsen jeg sliter mest med akkurat nå. Da er det bare en ting som gjelder – øve, øve, øve.
Fredrikhjalp meg betraktelig med markløften min. Og bedre skal det bli!

Nå skal jeg sette meg ned med middagen.
I dag ble det fryktelig enkelt, ovnsbakte grønnsaker og svinebiff. Det er så kjedelig å lage middag til en!
Jeg la brokkoli og blomkål i buketter på et stekebrett sammen med paprika og hadde over salt og pepper. Etter 15 minutter i ovnen på 225 grader la jeg over svinebiffer og stekte videre i 10 minutter. Jeg toppet det hele med cottage cheese og pesto, så var maten klar.
Godt og enkelt!

Kristine  

16 kommentarer
    1. Marte:
      Så merkelig. Skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer på mobil og iPad. Sendt mail til blogg.no.
      Trening gir absolutt glede! 🙂

    2. FYI: filmen funker på PC/MAC. Ikke på iPad og mobilen.
      Anywho … godt å se du får trene igjen, og ikke minst at det ser ut til å gi deg glede! 🙂

    3. Jeg får opp filmen på pc men ikke mobil, så den over har kanskje samme problemet. God kveld k 🙂

    4. Chassi:
      Fredrik sa noe av det samme, ja. Fram med brystet, ut med puppene.
      Det har kommet seg veldig og markløften er mye bedre allerede, men jeg har fortsatt litt øving igjen 🙂

    5. Nydelig teaser det første bildet der. 😛
      Markløften så tung nok ut i alle fall. Jeg er ikke noe god på markløft selv, bare så det er sagt, men jeg pleier å si til kundene mine at de skal tenke seg at de vil vise fra t-skjorte-logoen på brystet sitt. For så mye kan man skyte opp brystet, og da kommer ryggen med. (?)
      Du ser flott ut. Håper det var greit med et tips, selv om Fredrik er eksperten. Skulle likt å visst hva han sa for noe. 🙂
      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg