GJØR DET BESTE

Nå som våren virkelig har gjort sin ankomst og solen skinner, har jeg lyst til å kose meg i solskinnet!
I dag har jeg fått flere snaps fra venner og lesere mens dere er ute å løper i solskinnet. Åå, som jeg har lyst til å gjøre det samme. Jeg elsker sol. Og jeg elsker å løpe!
I dag har det virkelig gjort vondt i viljen og jeg har følt meg litt små deppa fordi jeg må holde meg i ro. Jeg får jo verken gå eller løpe nå som jeg har betennelse i akillesen. Men da gjelder det å gjøre det beste ut av situasjonen! 

SAMSUNG CSCJ
eg bestemte meg for å snu på tankegangen og ikke synes synd på meg selv lenger. Jeg gikk rett og slett ut å satte meg i solen. Borettslaget der jeg bor, har heldigvis en benk rett utenfor verandadøren min. Der satt jeg en god time, tittet opp på solen og bare nøt at solstrålene traff meg. Det gjorde virkelig underverk. Selv om jeg ikke kan være aktiv i solen, kan jeg likevel nyte den :grin:

SAMSUNG CSC
Jeg fortsatte vårfølelsen til middag og slo til med årets første grillmiddag. Det gav sommerfølelse! 
Grillet svin indrefilet surret i bacon, bakt potet med tzatziki og grillet mais og aubergine.

SAMSUNG CSC
Du starter med potetene. Skjær et kryss i de og pakk dem inn i aluminiumsfolie. Stek dem på 225 grader i 60 -80 minutter avhengig av størrelsen på potetene. 
Lag så tzatziki ved å blande sammen kesam, finhakket hvitløk, revet agurk, salt og pepper. 
Ha salt og pepper på svinet. Surr det så i bacon. Grill i 15 -20 minutter avhengig av størrelse. Eventuelt kan du ha svinet i ovnen. 
Grill samtidig mais og aubergineskiver eller putt de i ovnen sammen med kjøttstykket. 
En real luksusmiddag på en onsdagskveld. Fantastisk godt!

Ha en god torsdagskveld dere.
Uansett hvilke utfordringer dere møter på, gjør det beste ut av situasjonen!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Linn:
      Da ville jeg tatt kontakt med en fysioterapeut eller lignende slik at du kan få se på skaden din og få tilpasset trening samt opptrening. Jeg er ingen spesialist på området, så tørr ikke uttale meg. Det er bedre å ta det med de profesjonelle 🙂

    2. Grillmat! Det er så digg! Gleder meg til sommeren og engangsgrill…jeg har ikke grill 😛

    3. Du er så flink til å fokusere på det positive. Skal la meg inspirere av deg😊. Sliter med løpekne og synes det er vanskelig å tilpasse treningen. Har du noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg