www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

EN FULLKROPPSKT

  • 26.03.2017, 18:52


I dag hadde jeg tenkt til trene en fullkroppskt, men for  vre helt rlig, ble det alt for mye alkohol p denne jenta i gr og jeg er skikkelig drlig form n! Derfor ble det noe helt annet enn planlagt p trening i dag.  Selv om det ikke blir en fullkroppskt p meg, vil jeg likevel dele kten med dere. Denne kten er helt super! Du fr trent hele kroppen p rundt en halv time, du fr opp pulsen, du fr svettet og du fr kjent p de herlige endorfinene.

Her har jeg brukt en vektstang, men du kan ogs gjre fulllkroppskten ved hjelp av manualer eller kettlebells.
Nr det str A1 og A2, eller B1 og B2, betyr det supersett. Det vil si at du gjr disse velsene rett etter hverandre, fr du s tar en pause og deretter gjr et sett til.  Kjr p!

SONY DSC
A1: Kneby                                                                                                       Dagens antrekk bestr av Nike Huarache sko, Puma tights og sort Junkyard singlet.
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCA2: Stende roing
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCB1: Marklft
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCB2: Skulderpress
3 sett * 8 -10 repetisjoner 

SONY DSCC1: Push ups
3 sett * 12 -15 repetisjoner (legg p ekstra vekt om du klarer flere)

SONY DSC
C2: V-ups                                                                                                         Dagens antrekk bestr av Nike Huarache sko, Puma tights og sort Junkyard singlet.
3 sett * 15 repetisjoner (brukt ekstra vekt om du nsker).


Selv skal jeg ta denne kten imorgen eller tirsdag. Jeg elsker effektive og gode treningskter! Kanskje fullkroppskten er noe for deg ogs den kommende uken?
Lykke til :grin:


Kristine ♥

Statera Marit Ebeltoft

26.03.2017 kl. 21:01
Fine bilder, ser ut som en fin kt :D

Kristine

27.03.2017 kl. 16:35
Statera Marit Ebeltoft:
Ja, en god kt :)

Hanne

26.03.2017 kl. 21:07
Moro med kt. Skal prve den :-)

Kristine

27.03.2017 kl. 16:35
Hanne:
Gjr det Hanne :)

Nora

26.03.2017 kl. 21:36
Hei Kristine!

Jeg vil frst bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt! Du gir meg masse motivasjon og tips og jeg syntes du har en super blogg.

Jeg har lenge lyst til prve begynne med styrketrening. Jeg er for det meste p gruppetimer s fr litt styrke, men mest kondisjon.

Jeg har lyst til begynne mer muskler, s da skjnner jeg at styrketrening m til. Men nr jeg trener styrke fler jeg at jeg ikke blir ordentlig sliten og fler jeg m trene mer og mer, og blir derfor aldri ferdig.

Har du noen tips?

Kristine

27.03.2017 kl. 16:37
Nora:
Hei hei Nora.
Frst og fremst, takk for hyggelige ord :) Det setter jeg pris p.
Du blir sliten p en helt annen mte nr du trener styrketrening enn nr du trener kondisjonstrening. Men trener du med tunge nok vekter? Det kan hres ut som om du kanskje trener for lett. P en styrkekt p 30 minutter, blir du sliten og kjenner det godt i musklene om du trener med tunge vekter :)

Ynse

27.03.2017 kl. 07:33
Kult med inspirasjon til treningskter :-)

Kristine

27.03.2017 kl. 16:35
Ynse:
Alltid moro med litt inspirasjon og variasjon :)

Pernille

27.03.2017 kl. 11:41
Inspirasjon :-)

Kristine

27.03.2017 kl. 16:35
Pernille:
S herlig :)

27.03.2017 kl. 14:59
Du ser veldig alvorlig ut da :-P

Kristine

27.03.2017 kl. 16:35
Anonym:
Hihi... Men jeg er egentlig glad, bare konsentrert :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits