hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

NYTT TRENINGSPROGRAM

  • 28.08.2017, 08:51


SONY DSCGod morgen go'inger ♥
I dag begynner jeg faktisk med et nytt treningsprogram. Jeg har ikke trent etter et treningsprogram p minst et r, om ikke lenger! Hovedsakelig trener jeg fordi jeg synes det gir meg en god time-out i hverdagen og fordi trening gir meg en befriende flelse. Men, som personlig trener vet jeg ogs at uten et godt lagt opp treningsprogram, er det vanskelig f progresjon. Noen enorm fremgang, er ikke noe jeg kan skryte p meg det siste ret. For meg har det vrt helt greit ettersom jeg kun har trent for gledens del. I det siste har jeg flt for trene mer spesifikt og etter et fast oppsett igjen, og n synes jeg det er en perfekt anledning til gjre akkurat det!

SONY DSC Mitt nye treningsprogram er inspirert av programmet 'Gjennomtrent'. Det bestr av tre til fire fullkroppskter i uken, hvor det blir fokus p en tung basevelse ved hver kt. Det vil si at p treningskt nummer en, er hovedvelsen kneby, p kt to er hovedvelsen marklft, og p kt tre er hovedvelsen chins. 

Da jeg begynner i praksis i dag, vet jeg at de neste tte ukene blir hektiske. Det er derfor treningsprogrammet er satt opp med enten tre eller fire styrkekter i uken. Jeg planlegger alltid uken min i forveien, og da kan jeg se hvor hektisk uken er og hvor mange treningskter jeg rekker. I tillegg til de tre til fire styrkektene, kommer jeg til ta meg en intervallkt om jeg har tid og overskudd til det. 

SONY DSC
Jeg er i hvert fall ekstra klar for en ny uke denne mandagen. Det er rart hva et nytt treningsprogram kan gjre med gleden og motivasjonen. Jeg er s klar for komme igang! Hper du ogs er klar for en ny uke. Husk at alt blir bedre med et smil om munnen :grin: 
Ha en herlig mandag!


Kristine ♥

Kristin Haugen Granli

28.08.2017 kl. 08:59
Jeg begynner ogs p et nytt treningsprogram! Fokus p dips, chins/pullups og benkpress samt muscleup. Skal klare muscleup og 60kg i benkpress, og det er typen som har laget programmet, s er ganske spent :-)

Ha en fin uke, Kristine!:-D

Kristine

28.08.2017 kl. 20:06
Kristin Haugen Granli:
S kult Kristin :) Du har satt deg bra ml da! Det er moro. Jeg er sikker p at du vil gruse bde muscleups og benkpress :D

Marie Vigebo

28.08.2017 kl. 09:15
Nydelige deg!! Masse lykke til med nytt treningsprogram - det er alltid gy med nye utfordringer :D

Kristine

28.08.2017 kl. 20:06
Marie Vigebo:
Ja, en trenger litt nye utfordringer av og til. Tusen takk for det Marie. Ha en god god uke <3

Karoline

28.08.2017 kl. 09:59
Lykke til og god mandag :-):-)

Kristine

28.08.2017 kl. 20:05
Karoline:
Takk. Hper mandagen din har v*rt bra :)

Mia

28.08.2017 kl. 12:53
Du er s herlig. Lykke til med programmet :-)

Kristine

28.08.2017 kl. 20:05
Mia:
Tusen takk for det Mia :)

Vera

29.08.2017 kl. 12:15
Kan du dele programmet, eller er det betalt for(alts "hemmelig")? :-D

Kristine

29.08.2017 kl. 18:04
Vera:
Programmet er satt opp for akkurat meg og mine behov, s dele det vil ikke vre riktig for deg for eksempel :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no