hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

MRKETID OG DRSTOKKMILEN

  • 08.11.2017, 17:53


 Er du som meg? Synes det blir tyngre komme seg p trening n som hsten er her? Ja, for det er slik for de fleste av oss at drstokkmilen blir mye lenger nr det er mrketid. N er jeg heldigvis spass rutinert og har gode treningsvaner, at det stort sett ikke har noe problem med komme meg p trening. Om det er slik at du synes drstokkmilen er ekstra lang, har jeg noen triks for gjre det litt enklere. 


- Sett deg et ml
En klassiker. Har du et konkret ml, om det s er komme seg p trening fire ganger i uken, f til handstand push ups eller bli sterkere i kneby, er det lettere komme seg p trening. Da har du en ekstra gulrot jobbe mot..

- Test noe nytt
Det finnes veldig mange forskjellige treningsformer. Er du lei styrketrening? Prv crossfit, svmming eller yoga. Kanskje finner du en ny treningsform som gir deg ny giv. 

- Dra rett p trening
Om du drar hjem og setter deg ned i sofaen etter en lang dag p jobb eller skole, blir med en gang drstokkmilen enormt mye strre. Ta heller med deg treningsbaggen og dra rett p trening etter jobb.

- Spis nok
Riktig og nok pfyll av energi gjennom arbeidsdagen / skoledagen, gjr ogs at energi og konsentrasjon din holder seg godt gjennom hele dagen. Dermed er det ogs enklere komme seg p trening. Et ekstra pluss er at riktig mat, gir bedre treningsutbytte.

- Kjr en hjemmekt
Dersom drstokkmilen er ekstra lang en dag hvor du egentlig hadde planlagt en treningskt, ta deg en hjemmekt i stuen isteden. Her finner du en god fullkroppskt med strikk

- Hvil nok
Det er helt normalt ha mindre energi og giv i mrketiden enn i sommerhalvret. Gi deg selv nok hvile, bde i form av hviledager, avslapping i lpet av dagen og nok svn. 

 Hper du fikk noen gode tips til overvinne drstokkmilen :grin: 


Kristine ♥ 

Irene

08.11.2017 kl. 22:26
Masse gode tips :-)

Kristine

09.11.2017 kl. 16:35
Irene:
S bra! :)

Nanna

09.11.2017 kl. 09:53
Alltid en glede titte inn finne gode tips =)

Kristine

09.11.2017 kl. 16:34
Nanna:
S utrolig hyggelig Nanna :)

Ingeborg

09.11.2017 kl. 15:04
Hvor er genseren fra?:-)

Kristine

09.11.2017 kl. 16:32
Ingeborg:
Den er faktisk fra Ellos :)

10.11.2017 kl. 13:59
Herlige tips! Forresten, Utrolig fin jakke, hvor er den fra?

Ha en super dag videre:)

Kristine

10.11.2017 kl. 14:48
Anonym:
Den er fra Ellos :) Takk og god helg til deg :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no