DAGENS TRENING OG MIDDAG

Denne mandagen var tung! Det har rett og slett blitt litt mye festligheter og litt for lite søvn i helgen. Da går det utover energien. Til tross for at  det føltes forferdelig tungt å stå opp i morgens, hadde jeg en knall bra treningsøkt. Følelsen etterpå var uslåelig god!

 Dagens trening var en fullkroppsøkt som så slik ut:
– Knebøy
3 sett * 12 repetisjoner
– Strak markløft
3 sett * 12 repetisjoner
– Hip thurst
3 sett * 12 repetisjoner
– Sittende roing
3 sett * 12 repetisjoner
– Benkpress
3 sett * 12 repetisjoner
– Rear delts
2 sett * 15 repetisjoner
– Kickback i kabel
1 sett * 15 repetisjoner

 Etter trening bar det hjem til mat. Jeg sitter å spiser i skrivende stund! Dagens middag ble lompepizza. Det er alltid en vinner hos meg. Raskt, sunt og kjempe godt! Lompepizza spiser jeg 4 -5 ganger i uken. Enten som lunsj, middag eller kveldsmat.

 Jeg varierer alltid toppingen etter hva jeg har i kjøleskapet og hva jeg har lyst på. I dag ble det tomatpure, ketchup, rødløk, cherrytomater, karbonadedeig, ost og parmesan. Inn i ovnen på 225 grader på nederste rille i 10 minutter.

Nå blir det noen timer med kontorarbeid før jeg skal hoppe tidlig til køys. Jeg er klar for en god og lang natts søvn! Håper mandagen din har vært bra. Ha en fortsatt fin kveld!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. sara:
      Til middag kan jeg bruke alt fra 3 til 8 avhengig av hva jeg har på dem, hvor sulten jeg er og hvor lenge siden jeg har spist.
      Det er vanskelig å si hva som er riktig for deg, da jeg ikke vet noe om deg, men som standar vil jeg kanskje si at 4 lomper er ganske ok 🙂

    2. Karianne:
      Nei, bruker de stort sett til knebøy. Men det er ikke alltid jeg gidder å skifte sko etter at jeg har gjort knebøy 🙂

    3. Er ikke 2 litt lite?
      Kommer jo så klart an på hvor mye topping man har, men Kristine har ikke bygget så mye opp i høyden på disse. Og hvor mye man spiser resten av døgnet for så vidt.

    4. hvor mange lomper ca regner du som en middag? sliter med at middagene mine er for små, men er det ok med 2?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg