hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

EN RASK FULLOPPSKT

  • 20.12.2017, 15:17


I disse hektiske juletider er det ikke alltid tiden strekker til. Det er mye som skal fikses og ordnes, samtidig som kalenderen er fylt opp med julebord og juleselskap. Mange velger da legge treningen p hyllen. Det merker jeg godt p treningssentret, hvor jeg nrmest er alene om dagen! Men dere, en treningskt trenger ikke ta lang tid. En rask fullkroppskt som denne, kan vre gjort p rett over en halv time!  Bde rygg, lr, rumpe og bryst fr kjrt seg p den korte tiden. Har du lite tid, test fullkroppskten i julestrien eller ta den i romjulen. God trening! 



En rask fullkroppskt 

- Supersett 1
   Kneby
   3 sett * 8 repetisjoner
   Chins, her kan du bruke strikk om du nsker det
   3 sett * maks antall repetisjoner 

Gjr frst ett sett med kneby, for s g rett p chins. Deretter tar du en pause p cirka 1 minutt, fr du s gjr et sett til med kneby og chins. Gjr totalt 3 slike sett, fr du gr videre til supersett 2. 



- Supersett 2
   Dips
   3 sett * maks antall repetisjoner, her kan du bruke strikk om du nsker det
   Marklft
   3 sett * 8 repetisjoner

Gjr frst ett sett med dips, for s g rett p marklft. Deretter tar du en pause p cirka 1 minutt, fr du s gjr et nytt sett til med dips og kneby. Gjr totalt 3 slike sett, fr du gr videre til supersett 3. 



- Supersett 3
   Face pull
   2 sett * 10 repetisjoner
   Push ups
   2 sett * 10 repetisjoner, bruk gjerne en vektskive p ryggen om det er lett med egen kroppsvekt
   Kick backs i kabel
   2 sett * 10 repetisjoner

Gjr frst ett sett med face pull, for s g rett p push ups, og deretter rett p kick backs. Etter det tar du en pause p cirka 1 minutt, fr du s gjr et sett til med face pull, push ups og kick backs. Da er du ferdig. Vel gjennomfrt! 
   
Jeg fler meg i hvert fall ti ganger bedre etter en treningskt. Da fr jeg koblet ut fra julestresset og hentet inn ny energi. Slikt blir jeg glad av!
Lykke til og god trening :grin: 


Kristine ♥ 

Silje E.

20.12.2017 kl. 18:04
Denne kta m jeg prve :-)

Kristine

21.12.2017 kl. 16:19
Silje E.:
Gjr det :)

Karianne

20.12.2017 kl. 18:48
S bra med bilder og treningskt. Inspirerende :-):-)

Kristine

21.12.2017 kl. 16:19
Karianne:
S hyggelig :)

Janne S.

21.12.2017 kl. 11:28
Flott med trenigstips =) Du inspirerer som alltid Kristine =)

Kristine

21.12.2017 kl. 16:19
Janne S.:
Herlig hre Janne :)

Birgitte

21.12.2017 kl. 13:44
Det er s sant! Viktig huske p at alt et bedre enn ingenting! :-D God jul, Kristine! Du har en herlig blogg og personlighet.

Klem <3

Kristine

22.12.2017 kl. 15:32
Birgitte:
Ogs fler en seg jo s mye bedre etter en liten kt. Tusen takk Birgitte for herlige ord :) God klem <3
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no