DAGENS TRENINGSANTREKK OG TRENINGSØKT

                                                                                                                                                                                                                                            Reklame 

Da er vi halvveis i denne uken allerede. De siste dagene har flydd forbi og vært nok så hektiske og jeg føler fortsatt at det er mandag!

Jeg kom akkurat hjem fra trening. Dagens treningsøkt bestod av en fullkroppsøkt med ekstra fokus på rumpen. Jeg forsøker å legge inn noen ekstra øvelser på rumpemuskulaturen en dag i uken. Dagens treningsøkt så slik ut:
– Benpress
4 sett * 10 repetisjoner
– Nedtrekk
4 sett * 10 repetisjoner
– Dips
4 sett * 10 repetisjoner
– Hip thrust med strikk
3 sett * 10 
– Skulderpress
3 sett * 10 repetisjoner 
– Kick back i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
i super sett med
– Pull through 
3 sett * 10 repetisjoner

Dagens treningantrekk er fra Tights.no. Skinny treningsbh, Bjørn Borg topp, Adidas tights og Adidas sko.

Farger gjør meg skikkelig glad altså. Eller kanskje det er solen? Eller følelsen etter trening? Eller at livet generelt er ganske så bra for tiden? For å være helt ærlig, tror jeg det er en kombinasjon av alle de overnevnte. Uansett, nå skal jeg sette i gang med middagsforberedelsene. Jeg skal spise middag med en av mine beste venner, så i kveld blir det bare kos og avslapping. 
Håper du har en fin onsdag :grin:

Kristine ♥

11 kommentarer

Siste innlegg