RULL I PAKKE


Jeg sitter her og koser meg med en proteinkaffe.
Det er egentlig litt latterlig, men jeg er totalt avhengig.
Kanskje det er min kjærlighet for sjokolade som gjør at en daglig dose proteinkaffe er et must?
Da får jeg metter sjokoladesuget  på en sunn måte.
Jeg bruker 20 gram mocca-protein og 3 dråper stevia sjokolade til dette deilige glasset med sjokoladekaffe.


Dagens matpakke er rull i pakke.
Jeg har tidligere lagt ut oppskrift på proteinrull her og her.
Rullen er smurt med dijon sennep og wasabi før jeg hadde over tomat, salat, paprika, jarlsbergost og soltørkede tomater.
Etter å ha rullet sammen proteinrullen, pakket jeg den inn i plastfolie.
Jeg spiste det samme til kvelds i går og vet at det er utrolig godt.

Et godt tips er å lage ekstra mye mat når du først står på kjøkkenet.
Jeg lager ofte dobbel porsjon med middag eller kvelds slik at jeg har matpakke til dagen etter.
På den måten slipper jeg å stresse med matpakker.

Ha en super tirsdag :grin:
Kristine

12 kommentarer
    1. Har aldri kommentert før, men nå er bloggen din plassert i “bokmerker”. Du er UTROLIG inspirerende. Kjempe kreativ når det gjelder mat, har selv begynt virkelig bry meg om mat/innhold & å lage alt fra scratch. Har trent lenge løping, men det siste halvåret har jeg trent aktivt styrke og merker store forskjeller, er helt frelst.
      Du har helt klart den beste “treningsbloggen” der ute i mine øyne! 🙂
      Ha en super dag!

    2. Har fått dilla på den rullen din 🙂 Bruker også å lage mye når jeg lager mat, lurt med matpakker ja :))))
      Ha en magisk dag Spreka 🙂

    3. nei så lurt! Dette må jeg gjøre 🙂 har flere ganger hatt med meg den herlige proteinrullen din i matboksen på skolen fylt med ost og skinke og mager smøreost. Nydelig å hive rett i mikroen 😉 Alle misunnet meg der de satt med “kjedelige” baguetter ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg