RYGGTRENING

I dag hadde jeg en god ryggøkt!
Det er så herlig å trene for tiden :grin:
Jeg hadde tre uker helt uten trening hvor motivasjonen var totalt fraværende. Alle mine tanker og all min energi gikk til sykdom og mamma.
Nå har jeg klart å prosessere situasjonen og per dags dato er trening den beste terapien jeg har. Det gir så mye glede og energi! 
Å lytte til kroppen, er ekstremt viktig for meg. En tid uten trening gjorde godt både for kropp og sjel.
Nå er jeg tilbake i mitt ess!


Dagens økt så slik ut:
– Chins
2 sett * 8 -9 repetisjoner
– Nedtrekk
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Stående roing med smalt grep
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 14 -15 repetisjoner

Håper du også hadde en god treningsøkt i dag! 


Etter trening skjemmet jeg meg selv bort med dette lekre mellommåltidet.
En god fruktsalat med banan, papaya og eple, cookie dough kuler, proteinkaffe og appelsin.
Proteinkaffen har jeg delt oppskrift på mange ganger. Du finner den her.


Jeg brukte samme oppskrift til cookie dough kulene som i denne isen.
Så utrolig godt. Jeg kunne levd på kakedeig!

Cookie dough kuler
3 ss mandelmel, 2 ts kokosmel (eventuelt mer mandelmel), 3 ss sukrin gold, ½ ts vaniljepulver, ¼ ts salt, ca 0,7 dl melk og 40 g finhakket mørk sjokolade

Bland sammen mandelmel, kokosmel, vaniljepulver, salt og sukringold.Tilsett så litt og litt væske til du har en tykk kakedeig konsistens. Ha i finhakket sjokolade og rull små kuler. Nyt hver munnfull.

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg