APRIL

Tenk at april er over og vi har gått inn i mai allerede!
Måneden startet tungt, men endte fantastisk :grin: Hvordan har din april vært?
Her er en liten oppsummering fra min april:

SAMSUNG CSC
Aprils tankegang
Jeg fikk betennelse i akillesen tidlig i april. De første dagene synes jeg fryktelig synd på meg selv. Jeg hadde vondt og jeg skulle ikke stå, gå eller belaste høyre fot. Men det dro meg bare lenger ned. Jeg bestemte meg for å snu tankegangen min. Du er dine tanker! Isteden valgte jeg å fokusere på det jeg fortsatt kunne gjøre, som å trene tung styrke på overkroppen eller sette meg i skogen og nyte solen. Jeg la også ekstra fokus på å tenke på gledelige ting ved hverdagen og alt jeg er takknemlig for. Vips så ble april den mest blide måneden på lenge!

SAMSUNG CSC
Aprils favoritt oppskrift
Disse cookie dough kulene som virkelig er verdens beste.
Oppskriften finner du her

SAMSUNG CSC
Aprils beste årsak til å smile
At vi går mot vår og at blomstene i hagen titter frem!

SAMSUNG CSC
Aprils mest likte bilde på instagram
Denne godsaken som består av skyr & cottage cheese i vaniljesmak, toppet med bringebær, jordbær, physalis, Atkins raspberry bar i biter og cashewnøtter.

SAMSUNG CSC
Aprils mest spiste
Speltlomper med philadephia, skinke, kokt egg og litt urtesalt. Det er en fantastisk smakskombinasjon! Og så enkelt. Jeg har ihvertfall spist det tre ganger i uken de siste ukene! 


Aprils endorfinrush
Jeg har tatt flere nye rekorder denne måneden. Deriblant åtte chins og 100 kg i mark! Fantastisk herlig! 
Det å forbedre meg, gir en utrolig mestringsfølelse og masse endorfiner :grin: 

Aprils favoritt sitat
I am my own biggest critic. Before anyone else has criticized me, I have already criticized myself. But for the rest of my life, I am going to be with me and I don’t want to spend my life with someone who is always critical. So I am going to stop being my own critic. It’s high time that I accept all the great things about me.
C. JoyBell C.    

SAMSUNG CSC
Aprils mest likte oppskrift
Verdens beste grøt. Her er oppskriften. 
Jeg har fått så mange gode tilbakemeldinger, snaps og instagrambilder fra dere som har laget denne grøten. Det er kjempe koselig! 


Aprils største smil
Ja, trenger jeg å si mer!
Så fornøyd på en fredagsmorgen, klar for en helg med masse hyggelige planer! 


Aprils beste is
En av mine gode gamle favoritter. Ben & Jerrys med cinnamon roll smak. Dette er en av mine absolutt beste iskrem! 

Aprils favorittnyhet
Nocco-fersken!
Den blir desidert sommerens store favoritt for min del. 
Smaken minner om iste og koffeininnholdet gjør at jeg får et skikkelig kick som er perfekt før trening. 


Aprils beste måltid
Sushi!
Jeg har spist sushi to ganger i uken denne måneden. Det er favorittmaten min. Jeg kunne nok spist det hver dag, men da hadde ikke lommeboken blitt så glad!

Aprils favoritt sang
Det er så teit at jeg nesten blir flau over det, men jeg digger Morgan Sulele med Lakenet! Den får meg til å smile og danse hver gang jeg setter den på! 

SAMSUNG CSC
Aprils beste middag
Biff tacoen som du finner oppskrift på her. Salsaen gir en hver taco et nytt løft. Så utrolig godt! 

 

Nå stiller jeg med åpne armer for mai og håper på det beste!

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg