JULEGAVETIPS TIL DEN TRENINGSGLADE

God morgen!
Det er ti dager til julaften og julegavene skal ordnes!
Er du som meg, og ligger litt bak med julegavene har du noen julegavetips her :grin:

Treningsutstyr til hjemmebruk
Treningsutstyr til hjemmebruk er en perfekt gave til en treningsglad sjel. 
Kettlebells, pilatesball, pull ups stativ eller en yoga matte gjør det enkelt å ta seg en god treningsøkt når som helst!


Treningsklær til henne
Å være komfortabel på trening er viktig. For den treningsglade vil treningsklær alltid bli mottatt med stor takk!
Denne super freshe Reebok tightsen vil helt klart falle i smak. En god sportsbh, en topp og treningsbh i ett, en fin singlet, klassikeren alle vil ha 2XU mid rise tights, eller en varmeregulerende jakke fra Craft. 
Løfte sko til styrketrening, Salmin sko for løping og crossfit eller løpesko med pigger til utebruk.

Spiselige julegaver
Jeg gir alltid bort spiselige julegaver til besteforeldrene mine. De baker ikke selv men vil ha julegodt. Hjemmelaget marsipan eller karameller er supre gaver. Også så godt da! 

Ullundertøy
Ullundertøy er godt både for bruk ute og til bruk som koseantrekk inne. 
Lillefargen på dette Devol settet, genser og bukse, er super lekker! Genserne og buksene fra Mons Royale både ser kule ut og varmer godt. Ellers er Rose genseren og buksen til Kari Traa, en klassiker!

Treningsdate 
Å lage et gavekort på en treningsavtale er både gøy og sporty. 
Ta med en venn eller mor på en real styrkeøkt eller en lang skitur – gjør gode venner til sporty venner.

En bakepakke
Gi bort en “bakepakke” med sunne ingredienser. Mine topp fire ingredienser er sukringold, sukrin+fibersirup gold, mandelmel, fiberfin, kokosmel, stevia dråper og kokosolje.
Skriv gjerne også ned noen av dine favorittoppskrifter. Det setter et personlig og koselig preg på julegaven.  


Bøker og blader
Å gi bøker er hyggelig. Selv elsker jeg å lese bøker! 
Hjernen er stjernen er en bok jeg virkelig kan anbefale. Den tar for seg vår fantastiske hjerne og gir deg små tips til alt fra å huske bedre til hvordan du kan føle deg bedre. Styrketrening for jenter tar for seg nettopp styrketrening og jenter, og gir deg en god innføring i mange styrkeøvelser. Kristine Weber har mange flotte bøker. Selv håper jeg å finne den nyeste boken Hverdagsgodt uten sukker, under treet. En annen kokebok jeg kan anbefale er Verdens beste familiekokebok. Her får du mange sunne, enkle og gode oppskrifter. Sjarmen med tarmen er en bok som har blitt populær og ikke uten grunn. Jeg har fått ny respekt for tarmen vår etter at jeg leste denne! Etter å ha lest Selvfølelsen, har jeg blitt enda mer bevist på hvordan jeg snakker til meg selv og å behandle meg selv pent. Kjenner du noen som er veldig streng mot seg selv, vil jeg anbefale Ikke vær så slem mot deg selv, som tar for seg hvordan en kan være fornøyd med det livet en har i dag.
Diverse
Proteinbarer er alltid smakelig å få. Mars og Snickers barene har blitt populære, og ikke uten grunn, for disse er gode! Nocco er en favoritt hos meg og jeg drikker en nesten hver dag. En foam roller vil være en gave som både blir elsket og hatet. Les hvorfor du burde rulle her. Tråløse hodetelefoner er noe jeg ikke kan leve uten. Jeg bruker mine Miiego´s daglig. Et koselig sett med lue og votter til bruk i snøen. Om du er usikker på hva du skal gi, kan et gavekort være en enkel og god løsning. 

Jeg lurer veldig på hva du ønsker deg til jul? :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg