GJØR NOE FINT FOR DEG SELV

                                                                                                                                                                                      Inneholder add-linker

Riktig lørdag dere ♥   Hvorfor ikke gjøre noe fint for deg selv i helgen? Selvpleie er så viktig og noe de aller fleste av oss er dårlige til! Jeg tror virkelig at om du er flink til å ta vare på deg selv og pleie deg selv fra innsiden, både fysisk og psykisk, gir det grobunn til å ha det bedre med den du er.

Jeg har på meg BetterBodies genser og BetterBodies tights.

Her en noen enkle ting du kan gjøre for deg selv i dag.
⋄ Start dagen med å smile bredt til deg selv i speilet og si høyt at dette blir en fin dag.
⋄ Bruk ekstra lang tid på morgenkaffen. Sitt og bare nyt den deilige koppen, mens du tenker på hva du gleder deg til i dag.
  Dette gjorde jeg i morges. Jeg blir alltid i godt humør av å starte dagen slik!
⋄ Gå en tur i skogen, lytt til naturen, senk skuldrene og pust godt ned i magen.
⋄ Si fem snille ting om deg selv, til deg selv.
⋄ Bruk ekstra god tid i dusjen og masser inn fuktighetskrem på hele kroppen.
⋄ Plukk deg en blomsterbukett. Blomster gjør virkelig noe med humøret.
⋄ Lag den en ekstra god middag. Kanskje hjemmelaget burger eller en god biffmiddag?

Med det ønsker jeg deg en fantastisk lørdag! Ta på deg et smil, gjør noe godt for deg selv og bruk helgen med de som gir deg glede og energi. 


Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Gode du. Det er noe jeg burde bli flinkere til ja <3 men er ikke alltid så lett å prioritere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg