MIN MANDAGSMORGEN

Det har vært stille fra meg noen dager. Årsaker er rett og slett at jeg har vært fult opptatt med jobb og leiligheten. Som sykepleier blir det ekstra mye jobb for tiden. Det kombinert med oppussing hjemme, gjør at tiden plutselig ikke strekker til i det hele tatt. I går kom jeg heldigvis ajour i leiligheten. Nå tror jeg at det roer seg litt for meg fremover. Jeg er i hvert fall skikkelig klar for en mandag, en ny uke og å ha litt mer tid til overs.

Min mandagsmorgen

07.00 Klokken ringer. Phu, jeg kjenner jeg ikke er helt klar for å komme i gang med en ny uke, gnir meg litt i søvnen, hakker litt på meg selv for at jeg ikke la meg tidligere i går og kommer meg opp.

07.10 Jeg setter meg ned med kaffekoppen og skriver min daglige takknemlighetsliste. Det gjør jeg hver eneste dag. Da noterer jeg ned minst 5 ting jeg gleder meg over og er takknemlig for akkurat i dag.

07.20 Jeg åpner mail og online coaching panelet, og svarer på henvendelser fra mine online pt-kunder. Det er alltid så koselig å starte dagen med jobb. Jeg bare elsker jobben min. Å hjelpe andre med å bli en bedre utgave av seg selv og nå sine mål er rett og slett fantastisk!

08.00 Mikser sammen et havrebrød, du finner oppskriften her, som skal få stå å godgjøre seg mens jeg trener.

08.10 Tar meg en Nocco og en banan mens jeg hopper i treningstøyet. Jeg digger den nye Nocco Limon smaken. Det er sommer i en boks! Brett med Nocco er forøvrig på tilbud hos GymGrossisten akkurat nå. Jeg tar på meg øreklokkene og skrur på spillelisten. Vips så blir jeg ganske gira for en treningsøkt.

08.20 Finner frem treningsutstyret mitt. Jeg har skrevet mer om mitt hjemmetreningsutstyr her. Jeg egentlig er ganske trøtt og en del av meg skulle ønske jeg bare lå i sengen nå. Jeg skrur musikken opp enda et par hakk, drikker litt mer av Noccoen og forsøker å motivere meg selv.

08.25. Da er jeg klar for å sette igang med økten. I dag ble det brede pull ups, glute briddge med kettlebell, roing med kettbell, utfall bakover og push ups.

09.15 Klapper meg selv på skulderen for at jeg gjennomførte. Fy søren for en god følelse!

09.20 Setter havrebrødet i ovnen. Hopper i dusjen mens de steker.

09.50 Setter meg ned med frokosten, havrebrød med godt pålegg og en kopp koffeinfri kaffe, mens jeg skriver dette innlegget. Og her er vi altså nå.

Jeg er våken, full av energi og endorfiner. Nå er jeg skikkelig klar for en ny uke. Håper du har en forrykende mandag og at uken din blir fenomenal!

 

Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. eate
      Det er så sant, så sant. Det er bare det å komme i gang, så føles alt mye enklere og bedre! 🙂
      Ha en super tirsdag snille <3

    2. Følte meg sånn i dag jeg også. Nå er jeg inspirert til å trene litt jeg også. Takk 🙂

    3. Så hærlig, Kristine! Det er hardt å komme i gang noen ganger altså når man er trøtt i trynet! 😉 Men, når man er i gang, og nailer det, åh, det er det beste som finns! Sååå digg følelse etterpå! Ha en flott start på uken, fine deg! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg