MIN TRENINGSUKE

Som jeg fortalte i innlegget seks spørsmål om trening, følger jeg ingen treningsplan. Treningen min varierer derfor fra uke til uke. Jeg trener etter lyst, energi og hvor hektisk hverdagen min er. Og det trives jeg veldig godt med! Denne uken har jeg hatt en nok så god treninguke. Faktisk vil jeg si at det er den første gode treningsuken i 2022! Ja, de tre første ukene så langt i år, var både energien og treningsmotivasjonen ganske fraværende. Derfor føles det nok ekstra deilig nå som denne uken har vært ganske bra. Jeg håper det fortsetter!

Min treningsuke denne uken

⋄ Mandag
Jeg startet uken uken med en fullkroppsøkt bestående av knebøy, nedtrekk med bredt grep, hip thrust, benkpress, kick back i kabel og facepull. 

⋄ Tirsdag
Hviledag. Det ble en god gåtur i vintersolen.

⋄ Onsdag
Onsdagsøkten var nok en fullkroppsøkt. Den kan du se her.

⋄ Torsdag
Jada, enda en fullkroppsøkt. Jeg gjorde frontbøy, chins med vekt, rygghev med rumpefokus, skulderpress og planken.

⋄ Fredag
Ikke bli sjokkert nå, men det ble en fullkroppsøkt med bulgarske utfall, pull ups, strak markløft, sittende roing, revers flyes og leg extension. 

⋄ Lørdag
Hviledag.

⋄ Søndag
Ukens siste fullkroppsøkt. Denne skal jeg hvert øyeblikk komme meg av gårde til. Jeg har skikkelig masse energi i dag og har planer om å gjøre chins med vekt, hip thrust, utfall med forhøyet fot, sidehev og skrå kick back. 

Det var min treningsuke denne uken. Alt i alt en nok så bra treningsuke med flere gode fullkroppsøkter. Og, ja, jeg elsker fullkroppsøkter!
Nå skal jeg drikke opp kaffen min og komme meg av sted for dagens økt. Deretter skal resten av søndagen brukes på å lade opp til en ny uke. Forhåpentligvis blir den kommende uken like bra som denne. Håper du bruker søndagen din på noe som får deg til å smile. Ha en fortsatt fin fin dag.

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg