SUNN LUKSUSDESSERT – BROWNIEMUFFINS MED ISKREM

                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

I går hadde jeg middagsbesøk. På forhånd hadde vi planlagt at vi skulle spise sushi. Jeg synes i tillegg det er hyggelig å kunne servere en dessert når jeg har besøk. Derfor laget jeg en sunn luksusdessert! På formiddagen hadde jeg da laget browniemuffins og iskrem. Når det var klart for dessert, kunne jeg bare legge muffins på en tallerken, ha over noen kuler med is og toppe med noe ekstra godt. Vips så ble det den luksusdesserten!

Denne desserten består av to av mine tidligere oppskrifter. Super enkle browniemuffins (jeg droppet den hvite sjokolade) og cookie dough iskrem (hvor jeg laget vaniljeiskremen men droppet cookie doughen). Dette er to skikkelige gode oppskrifter som aldri blir feil. Når de kombineres ble det virkelig super godt!

Sunn luksus dessert
Til 2 personer

Enkle brownie muffins
Vaniljeiskrem
Hakket sjokolade, jeg har brukt melkesjokolade kvikklunsj
Bær
Sjokoladesaus
Agave sirup

Sjokoladesaus
2 ss ghee
2 ss kakaopulver
2 ss melk
2 ss agave sirup
1/4 ts salt
1/4 ts vaniljepulver

Smelt ghee. Ha i yaconsirup og melk. Rør godt. Tilsett så resten av ingrediensene.

Legg 2 muffins på hver sin tallerken.
Ha over vaniljeiskrem.
Topp så med hakket sjokolade, bær, yacon sirup og sjokoladesaus.
Nyt!

Disse muffinsene er så utrolig saftige. Og med en deilig vaniljeiskrem. Mmmm…. Det er den perfekte (og sunnere) luksusdessert. Om du ikke lar deg friste av denne, så vet ikke jeg!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg