TOPP TRE

                                                                                                                                                                                           Inneholder add-linker

Topp tre klesplagg
Jeg er all about the comfy style om dagen. Det er ikke alle plagg som er spesielt behagelige å ha over operasjonssårene! Favorittightsen min må jeg jo nevne, for den har jeg nevnt en million ganger og er en tights jeg har i alle farger. Og så må jeg legge til antrekket jeg har bodd i de siste dagene, antrekket over er både fresht og skikkelig komfortabel. Gull hoops øredobbene jeg har på meg finner du forresten HER.
Rockaway tights fra Better Bodies HER – denne har dere jo sett en trillion
Oransje genser HER– altså, hvor kul er ikke denne genseren.
Sort joggebukse – HER– jeg elsker stylen på denne buksen. Det er en joggebukse, samtidig som den er smal og feminin.

Topp tre drikker
Her klarer jeg faktisk ikke velge tre. Jeg vil si fem. Nemlig de tre under i tillegg til Nocco og rødvin. Vann er helt klart det jeg drikker mest av, men de andre drikker jeg også flere ganger i uken. 
⋄ Vann – ingen over ingen ved siden av. 
⋄ Cola zero – jeg sier aldri nei til et glass zero.
⋄ Kaffe – jeg MÅ ha morgenkaffen!

Topp tre treningsøvelser
Ikke at jeg kan gjøre noen av disse nå, på grunn av mageoperasjonene, men forhåpentligvis er det ikke så lenge til jeg gjør dem igjen.
⋄ Hip thrust – fordi jeg ønsker meg større rumpe.
⋄ Chins / pull ups – min absolutte favorittøvelse!
⋄ Burpee – skikkelig elsk hat.

Topp tre sminkeprodukter
Jeg bruker lite sminke. Det skjer kanskje tre ganger i uken. Når jeg først bruker noe, er det enkelt og skal gå raskt. Produktene under gir meg glød, forstørrer leppen lett og skjuler møre ringer under øynene.
Shimmery bronzer solpudder HER – perfekt solpudder med lett skimmer som gjør ansiktet mitt glødende på ti sekunder.
⋄ Collection lasting perfection concealer – denne kjøper jeg på Ebay. Holder mørke ringer borte hele dagen. 

NAKD lipliner HER – nude lipliner som jeg bruker til å gjøre leppene litt større om jeg skal føle meg ekstra fin.

Topp tre TV-serier
De siste månedene har jeg sett mer på TV enn normalt på grunn av operasjonene og at jeg har måtte holdt meg mye i ro. Dette er de beste seriene jeg har sett den siste tiden.
⋄ The Stranger – en litt annerledes men veldig bra fantasy serie.
⋄ Westworld – når jeg så Westworld, ble det fort til at jeg så mange episoder av gangen.
⋄ The Witcher – jeg elsker denne serien!

Topp tre kosttilskudd
Det er de samme gamle som jeg nevner igjen og igjen. Tilskudd som er godt dokumentert i forskningen og som er noe jeg anbefaler så og si alle.
Omega3 HER – essensiell fettsyre som jeg tar hver dag.
D-vitamin HER – jeg har skrevet et eget innlegg om D-vitamin her.
Kreatin HER – også et kosttilskudd jeg har skrevet et eget innlegg om her.

Topp tre Noccosmaker
Når vi først er inne på Nocco, så er det tilbud på Nocco HER.
Pære – min all time favoritt. God gammel klassiker.
Miami – sommer i en boks.
⋄ Raspberry blast. Denne har akkurat kommet ut og den kommer rett inn på listen min. Så god!

Topp tre i godteposen
For å være helt ærlig har ikke godteri fristet så mye de siste månedene. Ja, jeg spiser godis her og der, men har jeg virkelig lyst på noe godt, i slike stunder hvor jeg tidligere hadde lyst på sjokolade og yoghurtnøtter, har jeg heller lyst på lomper med blåmuggost og honning. Det er det multimate godiset i mine øyne for tiden! Skal jeg nevne tre i godteposen, må det bli:
⋄ Sjokoladefamilien – skikkelig melkesjokolade.
⋄ Fudge biter – disse karamellene forsvinner godt.
⋄ Sure laksris hodeskaller – salt lakris er aldri feil.

Topp tre podcast
Jeg hører mye på podcast når jeg gjør dagligdagse ting som å støvsuge, ta bussen og lignende. De som kjenner meg sier at jeg bare hører på sære podcast. De handler stort sett om trening, helse og selvutvikling.
⋄ Happier with Gretchen – en skikkelig good-feel podcast.
⋄ Iron Culture – podcast for de treningsinteresserte med masse bra informasjon.
⋄ Personality Hacker – her er det masse enkle selvutviklingstips.

Topp tre proteinbarer
Vanskelig valg. Det er kommet mange bra proteinbarer på markedet. Jeg må nok si:
Barebells chocolate dough HER – denne nye smaken er favoirttsmaken min når det kommer til Barbellsbarer. Må smakes.
Fudge sea salt HER – denne har jeg vist dere flere ganger før, absolutt favoritten. Det er den du ser på bildet også.
Protein Bites HER – nok en gjenganger dere har sett mange ganger. Små deilige biter som minner om ordentlig snickers.

Topp tre sider ved meg selv
Jeg er ganske trygg på meg selv og må si at jeg liker meg selv ganske så godt egentlig. Selvfølgelig har jeg, som alle andre, ting jeg tenker at jeg kunne forbedre, men alt i alt synes jeg at Kristine er ganske topp! Skal jeg velge tre, blir det:
⋄ Omsorgsfull – jeg tørr påstå at jeg er genuint omsorgsfull og bryr meg (til tider litt for mye) om de som er meg nærmest
⋄ Smilet mitt – ja, jeg smiler nesten alltid. 
⋄ Psyken min –  det at jeg vil påstå at jeg er relativt mentalt sterk.

 

Kristine ♥

6 kommentarer

Siste innlegg