SIMPLE

Jeg lagde nettopp de mest simple vaflene noen sinne.
Smaken derimot, den var kjempe god og ikke minst saftig :grin:
Røren består enkelt av banan og egg.
Banan gjør all bakst ekstremt saftig samtidig som det er søtt slik at man ikke trenger å tilsette like mye søtning.

 
Bananvaffler

1 egg
1 banan

Mos bananen med en gaffel.
Rør inn egget og stek som vafler.

Jeg laget dobbel røre med to egg og to bananer, og tilsatte litt kanel, kardemomme og et par dråper stevia.
Mitt vaffeljern er et xxl-jern fra Wilfa. Jeg fikk totalt tre vafler, men jeg vil tro du får fire med et normalt vaffeljern.
Dobler du ikke oppskriften vil du få to vafler.

Da ble det herlige vafler på meg til frokost servert med sjokoladekrem, jordbær, nøtter, blåbær og en proteinkaffe.
Oppskriften på proteinkaffen finner du her.
Sjokoladekrem laget jeg ved å blande sammen mager kesam med sukrinmelis, kakaopulver og en spiseskje med philadelphia ost.

Ha en strålende dag.
Solen skinner – skinn med! :grin:

Kristine

58 kommentarer

Siste innlegg