MIKRO BROWNIE

Denne kaken laget jeg ikke bare en gang i går kveld, men to!
Fantastisk god og ikke minst sunn :grin:  
Jeg elsker når søtt blir sunt!
Forøvrig skal jeg ikke ta på meg æren for denne mikro brownien selv.
En stor takk til Thomas for inspirasjonen.


Jeg har skrevet om kake laget i mikroen før, her og her.
Denne oppskriften topper mine oppskrifter.
Brownien blir saftig og god med en flytende kjerne.
Den var faktisk så god at jeg vurderte å lage meg en tredje porsjon.
Jeg har en ny favoritt fremover.
Prøv den!


Mikro Brownie

1 egg
30 g mocca-protein
2 ts kakaopulver
2 ts mandelmel
1/2 ts bakepulver
4 dråper stevia sjokolade
Ca 0,5 dl væske, jeg brukte kaffe

Miks sammen alle ingrediensene i en kopp.
Dekk koppen med plastfolie.
Kjør på full guffe i mikroen i 30 – 40 sekunder.
Jeg hadde min på 700 W i 40 sekunder. Neste gang skal jeg ha den litt kortere slik at kjernen blir enda mer flytende. 
Server.

Jeg har toppet min kake med litt krem og hakket sjokolade med stevia.
Himmelsk.

Så enkelt.
Så godt.
Så proteinrikt.
Så sunt.

Kristine

62 kommentarer

Siste innlegg