www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

200 REPETISJONER

  • 28.10.2012, 17:58


Jeg hadde en helt fantastisk treningskt i dag.
Svett og usminket bildet, men en veldig fornyd frken :grin:
En kt bestende av kneby og marklft.
Enkelt og greit.

- 10 sett * 10 repetisjoner med dype kneby
- 10 sett * 10 repetisjoner medmarklft

Jeg kjrte velsene som super sett.
Det vil si at jegfrst gjorde 10 repetisjoner med kneby, tok noen dype pust og gikk s rett p 10 repetisjoner med marklft. Deretter ble det en ordentlig pause fr jeg begynte p neste sett.
200 repetisjoner senere var jeg god og shaky i bena.
Fryktelig sulten var jeg ogs.


Rett hjem lage mat.
Det er rart hvordan jeg alltid blir sulten etter trening.
Det er vel et tegn p at kroppen vil ha pfyll.
Jeg laget protein-mocca-grt, riskaker og frukt.
Perfekt pfyll etter en god styrkekt.


Dette er riskakene jeg kjpte her om dagen.
Det er vel egentlig ikke riskaker, men maiskaker i og med at de er laget av mais.
Veldig gode er de.
Jeg smurte dem med wasabi og ketchup fr jeg hadde lettere jarlsbergost og cherrytomat p to av dem, og mager smrost og cherrytomat p nummer tre.
I sklen er det appelsiner og plommer.


Mocca-grten ble veldig god.
Jeg laget havregrt p vanlig mte ved koke havregryn med vann.
Nr grten var ferdig blandet jeg inn 1 scoop mocca-protein, 1 ts instant coffee og 4 drper stevia sjokolade.
P toppen har jeg cottage cheese, kesella, frosne bringebr, frosne blbr, pekanntter, kokosflak og pistasjntter.
En real dose kanel hadde jeg ogs over fr jeg spiste.
Godt!


N har jeg satt meg ned med litt snaks til skolelesingen.
Det er alltid mye lettere motivere seg til lese nr jeg har noe knaske p.
Stres beste speltkjeks med kesella (kesam) og sukkerfritt syltety, ristede mandler, et par chocorite protein barer og grnne druer.
Da er jeg klar til pugge knokler og fester en times tid.



I kveld er det kjrestekveld.
Biff, tente lys og film. Kos p sitt beste.
Hper du har hatt en herlig helg :grin:
Nyt sndagen videre.

Kristine

Bente

28.10.2012 kl. 18:04
Hvor tungt har du det i marklft og kneby?

Lidenskap for ein sunn livsstil

28.10.2012 kl. 18:07
Hrlig kt!!! Kanskje den skal prves, helt nytt for meg kjre kneby og mark p den mten :) Kos deg i kveld :):)

Kristine Othilie Gran

28.10.2012 kl. 19:08
Wow, n m du bli sterk (og stl)! Utrolig bra. Snacksen ser himmelsk ut, jeg har ogs lyst p :)

Ha en finfin sndagskveld

fitnessmil

28.10.2012 kl. 19:37
Herlig kt p deg! Gy variere og sjokke kroppen litt :-) Du kan vre meeget fornyd med 200reps ;) Og deilige deig og maten din! Du klarer ALLTID friste!!! Kos deg videre i kvled med kjreste & film!!

:)

28.10.2012 kl. 19:53
Herlig kt!!:) Hvor mye vekt legger du p?:)

Ha en videre fin sndag!:)

Maja Nordic

28.10.2012 kl. 20:58
Jeh hadde squat day ogs! Power! :)

Thie

28.10.2012 kl. 21:04
Hrtes ut som en knall bra kt ;) skulle nske jeg hadde like god appetitt etter treningen som du har ;) s mye god ogs da..

Sara

28.10.2012 kl. 21:20
Hrtes ut som en knallkt! :)

Jeg leser bloggen din daglig, og synes den er kjempemotiverende! Du er kjempeflink :)

Jeg prver legge om kostholdet, og jeg synes det ser ut som at du lager s mye godt, men

du bruker s mange produkter jeg nesten ikke har hrt om engang! S jeg lurte p om du kanskje

kunne lage et innlegg der du viser de produktene (da snakker jeg om proteinpulver,

stningsmidler, kosttilskudd osv.) du bruker og skrive hvor du fr tak i dem?

Uansett s er du motiverende og er stort forbilde for en liten nybegynner som meg :)

vilblifrisk

28.10.2012 kl. 22:12
Hvilken herlig Mocca-grt! Ha en koselig kjrestekveld=)

Eirin

28.10.2012 kl. 23:39
Jeg har med vilje ikke lest bloggen din i 1 og 1/2 uke n fordi jeg har lest til eksamen,

og ikke hatt tid til trening og kostholdet har heller ikke vrt det beste.

S i dag nr jeg har levert inn alt av eksamen kunne jeg endelig g inn lese bloggen

og bli proppet full av inspirasjon bde p trenings- og matfronten og jeg er rett og slett

dritglad og veldig klar for ei ny uke med god og sunn mat ala Kristine og tung god trening.

Takk for at du deler av din hverdag slik at jeg blir inspirert! DU ER SUPER!! Ha ei fin uke! :D

Christina

29.10.2012 kl. 14:09
Hvilken type Chocorite barer er det?

De s s mrke og gode ut! :)

Juliane

29.10.2012 kl. 18:44
S gy variere treningen :)

Prver begynne med styrketrening selv, og jeg har litt problemer med hvordan jeg skal trene. Alts; hvor mange rep, hvor mange serier, hvor lange pauser mellom hver serie osv.. tror du du kunne skrevet et kort innlegg med noen treningstips til andre som ogs vil ke muskelmasse?

Sua

31.10.2012 kl. 20:40
Jeg lurte p en lite ting:) tar du samme vekt i kneby og marklft? eller bruker du to forskjellige vektstenger med ulike vekter?
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits