BLÅMANDAG

Hei og hopp.
Håper du har hatt en strålende start på uken :grin: Vi er snart halvveis i mai, det blir lysere og varmere for hver dag som går. Sommeren nærmer seg. Herlig!
Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt en skikkelig blåmandag.
Noen ganger er livet skikkelig urettferdig og du føler deg ordentlig hjelpeløs.
Sånn er det dessverre. Selv om jeg vet jeg kommer meg igjennom det uansett hva utfallet er, føles det ut som om bakken detter under føttene på en når en står midt i det.


Jeg har egentlig ikke gjort mye nyttig i dag.
Det har blitt noen timer på kjøkkenet, jeg har blant bakt super sjokoladekake, oppskrift her, og sjokoladeskillingsboller, oppskrift her, og ellers mange timer i sofaen med x-antall kopper kakao med krem.


Til lunsj var jeg egentlig ikke interessert i å lage mat.
Dermed ble det en rask rett med salat (spinat, gul paprika, cherrytomater) med salma laks, feta ost, sesamfrø, skogsbacon, egg, avokado og asparges.
Maten klar på tre minutter.


I tillegg ble det spelt lomper med dette sukkerfrie sjokoladepålegget.
Visp så forsvant hele pakken med speltlomper.


Det har ikke blitt noen trening eller aktivitet i dag.
Jeg tenkte å ta meg en gåtur for å klarne tankene men det ble med tanken.
Akkurat nå føles sofaen så alt for god og trygg. Dermed blir det en god hviledag.


Dagens positive.
Jeg har riktignok fått blomster.
Vakre roser.
Jeg er enormt heldig og takknemlig for at jeg har gode mennesker rundt meg. Det er små ting som gjør dager som dette litt bedre.
Forresten, har dere noen gode nettbutikker å anbefale? Aller helst klesbutikker
Hva er bedre enn å sitte i sofaen under et teppe med en god kopp kakao og shoppe?
Jeg-synes-synd-meg-meg-selv-handling ;-)

I morgen venter en ny og bedre dag.
Ha en god kveld.

Kristine ♥ 

19 kommentarer
    1. Tungt å lesa her og på Instagram, fine Kristine! ♥ Eg veit korleis det er å ha ei sjuk mamma. Sender deg alle mine beste tankar! Måtte det gå bra!! ♥

    2. åhh, det så godt ut! vet du om et sunt og sukkerfritt sjokoladepålegg som kan kjøpes på iherb? 😀

    3. Good bedring <3
      Lunsjen så veldig god ut, mens den speltlompen var jeg litt mer skeptisk til...haha
      Alltid koselig å ha noen som bryr seg så mye rundt seg, og viser det så mye 🙂
      Er veldig dårlig på å handle på nett selv, men nelly og bubbleroom er to store gjengangere. Sportamore for treningsklær 🙂

    4. Du er så utfattelig sterk, Kristine. Jeg blir helt målløs over deg og din fantastiske evne til å holde mot og håp oppe der hvor mange andre hadde kollapset og gitt opp.
      Sender deg og dine en million varme tanker og klemmer i kveld. Håper og tror at morgendagen vil bli bedre for deg. 🙂

    5. Kjenner til det at plutselig er pakken med speltlomper tom..hehe:)
      Vakre roser du har fått, og håper D koste deg med sjokoladen og hviledagen❤

    6. Alle kan ha noen sånne dager i blant, håper du føler deg bedre snart og at det ordner seg!
      Jeg er veldig glad i ebay, der finner du alt! Ellers er asos og nastygal fine:)

    7. Det er vellfortjent med hvile idag. Du er beundringsverdig sterk, vet du det? Håper det ordner seg for deg. Sender deg en varm klem, Kristine – matchende dine kopper med kakao 😉

    8. så det på instagramen din i dag. jeg føler med deg kristine det er alltid trist og veldig vondt. men jeg sender deg og alle du er glad i en stor klem og ber til gud for dere <3<33

    9. Noen ganger kan det være godt med en dag hvor man er med seg selv, slapper av og har tid til å tenke. Håper det blir bedre snart! Det gjør som regel det, uansett hva. Jeg sitter og leser om resiliens i pedagogikk, utrolig hva barn (og voksne) kan komme seg gjennom uten dype psykiske sår, mange vanskelige historier. Stå på uansett hva det er som går deg i mot!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg