hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

FEM SPRSML OM TRENING

  • 24.11.2017, 12:51


Det dukker stadig opp en rekke sprsml om trening og hvordan jeg gjr det. I dag tenkte jeg samle noen av dem og svare dere her. Her kommer fem sprsml om trening. 

 Hva er din favoritt treningstights?
For tiden har jeg dilla p denne Aim tightsen. Dere som flger meg p snapchat har sett den mye i det siste! N som det er vinter, kaldt og grtt, synes jeg det er ekstra moro sprite opp treningsantrekket med farger og mnstre. Det gjr treningen litt mer morsom. I tillegg er tightsen veldig behagelig ha p og er ikke gjennomsiktig. 

Hvordan har treningen din vrt denne uken?
Som nevnt tidligere flger jeg et treningsprogram oppsatt av PT Per ystein. Jeg var p hytten p fjellet p mandag. Jeg kom hjem nok s sent, men rakk en liten og rask treningskt p overkroppen. Tirsdag trente jeg intervaller som jeg delte med dere her, onsdag hadde jeg en styrkekt med fokus p ben, i gr hadde jeg en styrkekt med fokus p overkropp. 

Hva er din favoritt velse?
, dette er et vanskelig sprsml. Jeg klarer faktisk ikke bare velge ut en velse! Da jeg begynte med nytt treningsprogram for tre uker siden, var det lagt inn dips. Jeg har aldri i mitt liv trent dips! Etter tre uker fler jeg n at jeg har litt teken p det og er blitt ganske glad i dips. Ellers liker jeg ogs godt kneby og chins. Ja, det ble vel ikke akkurat en favorittvelse, men dips, chins og kneby er mine nvrende favoritter. 


Hva er ditt beste treningstips?
Mitt beste treningstips er gjre noe du liker. Det finnes utrolig mange treningsformer der ute. Alt fra svmming og ballett til crossfit og maraton. Prv forskjellige treningsformer og finn noe som du synes er moro. P den mten fles det ikke som et ork komme seg p trening. Jeg vil ogs anbefale deg lese innlegget om motivasjon til trening

Hvordan varmer du opp fr styrketrening?
Jeg skal rlig innrmme at jeg er litt drlig til varme opp. Fr noen treningskter gr jeg 5 minutter p tredemllen for f varmen i kroppen fr jeg tar 2 minutter med stretching. Ofte gr jeg bare rett p stretchingen! Det jeg derimot alltid gjr er kjre noen lette sett fr jeg starter med hovedvelsen p treningsprogrammet. Skal jeg for eksempel trene kneby med 60 kilo og 8 repetisjoner, starter jeg med 1 sett p 30 kilo med 6 repetisjoner, deretter 1 sett p 40 kilo med 5 repetisjoner og s 1 sett p 50 kilo med 4 repetisjoner. 

N skal jeg faktisk komme meg avgrde ta meg en treningskt. I dag er det ben og rumpe som str p planen. Lurer du p noe mer er det bare legge igjen en kommentar s skal jeg svare s godt det lar seg gjre. Ha en herlig fredag :grin:  


Kristine ♥

Sigrun

24.11.2017 kl. 16:19
Hvilken strrelse har du?

Kristine

25.11.2017 kl. 08:52
Sigrun:
S :)

24.11.2017 kl. 17:47
Hvilken nocco er favoritten din? :-)

Kristine

25.11.2017 kl. 08:52
Anonym:
Tror faktisk det er gode gamle Pre :)

Ida Sofie

25.11.2017 kl. 09:12
Du strler som aldri fr <3

Kristine

27.11.2017 kl. 11:24
Ida Sofie:
Takk Ida Sofie :)

Margrethe

25.11.2017 kl. 12:02
Blir s sykt glad nr jeg ser det smilet der assa. God helg Kristine =)

Kristine

27.11.2017 kl. 11:24
Margrethe:
takk du :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no