LITT AV DAGEN I DAG

God fredag godtfolk! Flere av dere har kanskje tatt langhelg og nyter det flotte været.
Håper dere har hatt en fin fredag så langt. Her kommer litt av dagen i dag hos meg.

SAMSUNG CSC
Dagens ord sier at det gode liv arbeider vi fram innenfra. Og akkurat det er jeg så enig!
For å ha et godt liv, må en ha det godt med selg selv. Dette er en følelse som kommer innenfra og noe vi må jobbe med jevnlig for å holde ved like. 
Jeg mener at vår indre dialog er utrolig viktig for å ha det bra med seg selv.  
Har du tenkt over hva du sier når du snakker med deg selv? Den indre samtalen sier mye om hvordan du føler deg og hvorfor selvbildet ditt er som det er. Det du sier om deg selv er som en tegning av den du er, et selvportrett til albumet som rommer selvbildene dine. Du kan bestemme deg for hvordan du ønsker disse bildene skal se ut. Du er et resultat av dine tanker, men da må du starte med å tenke godt om deg selv. Neste gang du ser deg selv i speilet, si noe positivt om deg selv. “Jeg har pene øyne, for et fantastisk hår jeg har, jeg lærer fort, jeg er god til å lage mat” osv. Si noe pent om deg selv om tro på det. Du er så mye bedre enn hva du selv tror!

Jeg har tidligere skrevet ett innlegg med noen tips til hvordan du kan være god mot deg selv. Les det gjerne her

SAMSUNG CSC
Til lunsj ble det polarbrød. Oppskriften du finner du her. Jeg har fortsatt helt dilla på disse og spiser de tre -fire ganger i uken!
I dag ble de servert med stekt egg, ruccola og cherrytomat, philadephia, ost, hamburgerrygg og cherrytomat, og kesam og jordbærsyltetøy. Jeg er en person som liker litt av alt og vil aller helst ha forskjellig pålegg på alle skivene eller knekkebrødene  mine. Da blir jo alle smaksløkene fornøyde!


Etter lunsj ble det en god styrkeøkt på rygg og skuldre sammen med min faste “venner” Nocco og Miiego AL3.  I dag er forresten siste dagen du får 20 % rabatt hos Miiego ved bruk av koden helseglede. Som jeg skrev i dette innlegg på onsdag, er ikke disse sponset. Høretelefonene er bare super gode, derfor må jeg tipse dere om dem!

Onsdag ble det en hviledag og i går var treningssenteret stengt. Dermed var jeg super klar for en skikkelig treningsøkt i dag. Og det ble en knall økt! 
– Chins med bredt grep
3 sett – 8, 7, 6 repetisjoner
– Smal nedtrekk i kabel
3 sett * 10 -12 repetisjoner
supersett med
– Fronthev
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Enarms roing
4 sett * 6 repetisjoner
– Skulderpress
4 sett * 7 -8 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 12 repetisjoner

SAMSUNG CSC
Nå sitter jeg med denne kurven foran meg mens jeg skriver dette innlegget. Jordbær, bringebær, blåbær og litt sjokolade. Dette gir meg så gode sommerfølelser! Senere i kveld blir det grilling av biff og et glass vin på terrassen. En skikkelig bra fredagskveld!
Ha en fenomenal kveld da dere :grin: 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg