JULI´S

Tenk at vi nå er over halvveis i tjue seksten. Som tiden flyr! 
Juli var en måned preget av mye liv og lite trening. Men jammen var det en bra måned. Her kommer en oppsummering fra juli. 

SAMSUNG CSCJuli´s største adrenalin-kick
Da jeg var på jentetur i Gøteborg og bestemte meg for å trosse berg- og dalbane skrekken min! Det første jeg gjorde da jeg kom til Liseberg var å ta Helix som er en ny berg- og dalbane hvor du blir slengt på hodet utallige ganger og som varer i to minutter. I følge min venninne som satt ved siden av meg sa jeg konstant “Å fy fa**” gjennom de to minuttene, men jeg overlevde og jeg skal love deg jeg var helt i hundre etterpå :mrgreen:

Juli´s mest spennende forandring
Jeg flyttet! 
Etter brudd med samboeren var det tid for å finne seg et nytt sted å bo. Nå har jeg flyttet til Sandvika sentrum. Jeg bor to minutters gangavstand fra både studiesenteret, jobb,  og treningsenteret. Det er jo helt genialt!

SAMSUNG CSCJuli´s beste pannekaker
Disse pannekakene med sjokoladebiter. Både saftige og gode og med en deilig smak av sjokolade!
Oppskriften finner du her.


Juli´s beste matnyhet
Black Max cookie. Har du ikke smakt disse, har du gått glipp av noe!
Jeg vil kalle disse kjeksene for protein-oreo´s. Perfekt når søtsuget melder seg og du vil ha et litt sunnere alternativ. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Juli´s beste utsikt 
Da jeg var på fjellet med en venninne og vi gikk en deilig fjelltur opp til et fjell som heter Grønnsenknippa. Norsk natur er så vakker og virkelig til å bli glad av! Vi hadde pakket med oss en enkel og god lunsj. Da vi var kommet på toppen nøt vi utsikten og nistematen, før vi trasket ned igjen. 

SAMSUNG CSCJuli´s beste pizza
Denne pizzaen med speltbunn og fyll av bacon, karbonadedeig og champignon er bare fantastisk god! Er du glad i pizza er du nødt til å prøve denne! Her er oppskriften. 


Juli´s mest likte instagrambilde
Denne fruktfesten. Jeg får aldri nok frukt!

Juli´s morsomste kveld
Desidert den kvelden i Gøteborg da vi var på utestedet Yaki Da. Vi startet kvelden med å drikke vin og spise blåskjell. Deretter dro vi ut på byen. Vi var utrolig heldige med alle menneskene vi møtte denne kvelden, lo og koste oss frem til klokken var ni på formiddagen dagen etter. En natt jeg aldri vil glemme! 


Juli´s endorfinrush
Grunnet flytting, ferie og mye stress hadde jeg to ukers treningsfri. Fy søren for et endorfinrush det var å komme tilbake på trening! Det var så fantastisk deilig! Ren treningsglede!

Juli´s nyinnkjøp
Ettersom 2XU tightsen nå var på tilbud og min er så utslitt, bestemte jeg meg for å unne meg en ny en. Det fortjener jeg da!
2Xu tightsen er på tilbud hos ProteinFabrikken her. Jeg synes disse er veldig gode å løpe med.

SAMSUNG CSCJuli´s favoritt muffins
Blir en noen gang lei sjokolademuffins? Nei, jeg tror ikke det! Disse sjokolademuffinsene ble kjempe gode og kan anbefales på det sterkeste. 

Juli´s mest flatterende bilde
Takk til Heidis bar som tok dette flotte bilde av meg mens jeg danset på boret. Tror kanskje jeg har tatt noen shots for mye her. Men gøy var det!

SAMSUNG CSCJuli´s sushi fest
Sushi in bed! Ja, det var litt av en kveld. Sushi er en av mine store favorittretter. Jeg tror jeg bruker alt for mye penger på sushi i løpet av en måned! 

Juli´s sang
Beyoncé med Sorry. 
Jeg må bare le. Denne sangen får deg til å gå med hevet rygg uansett hvor mye kjærlighetssorg du har! 

SAMSUNG CSCJuli´s gledesspreder
Kasper hunden!
Det beste jeg vet er å leke med hunder!
– Kom, vil du være min venn?
Du logrer med halen i tunge stunder
og gjør meg glad igjen. 

    Kjerstin Aune

Kristine ♥ 

13 kommentarer
    1. Sara:
      Trist å høre at du også har hatt et brudd Sara. Håper det går bra med deg nå 🙂
      Det går litt opp og ned. For det meste opp, men det er noen dager som er kjipe! Tiden liger alle sår.
      Takk og god klem til deg 🙂

    2. Du stråler mer enn noen sinne så det bruddet ser ut til å ha gjort deg bra. Lykke til i august 🙂

    3. Åh Grønnsenknippa! <3 Barndomshjemmet mitt er i Vestre Slidre så der har jeg trasket mye 🙂

    4. Hei!
      Fulgt deg lenge nå, og du er en stor inspirasjon!
      Håper alt går braker deg etter brudd og flytting?
      Var igjennom det samme i påske og det er alltid tøft når det står på.
      Du stråler fortiden!
      Stor klem

    5. Så utrolig kult innlegg! 😀 Sånn vil jeg også lage, håper det går bra at jeg”stjeler” ideen din til min blogg.
      så ut som en utrolig innholdsrik og koselig måned. og de cookiene har jeg så lyst til å smake, så tror jeg blir å bestille dem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg