SEPTEMBER’S

Da jeg gjorde august oppsummeringen, avsluttet jeg med “Selv om jeg ikke helt har troen på at september klarer å slå august, tror jeg dette blir nok en bra måned”. Så feil kan jeg altså ta. September har vært en fantastisk måned! Reising, hygge, sosialt, gode treningsøkter, masse god mat og generelt utrolig godt humør! Her kommer en liten oppsummering av september.  

SAMSUNG CSCSeptember’s matnyhet
Den nye Questbaren oatmeal chocolate chip falt veldig i smak hos meg. Den minner om chocolate chip cookie dough, men har noen grove gryn i seg og et hint av kanel. Jeg synes den er knall god!

SAMSUNG CSCSeptember’s mandagssmil
Første mandagen i måneden og var så gira og klar for trening. Treningene denne måneden har var litt sporadiske. Ingen plan eller fastsatt opplegg, kun treningsglede, det kroppen og hodet har ønsket. Det har i grunn var ganske så greit. 

SONY DSCSeptmeber’s mest spiste
Mikrokaken er nok det jeg har spist mest av i september. Den har sklidd ned i hvert fall annenhver dag! Jeg blir rett og slett ikke lei denne sjokoladekaken som lages på noen få minutter. 

Septmeber’s beste is
Denne Hagendaz isen! Jeg er, som dere vet, en isfreak. Hver gang jeg finner en ny iskrem går jeg helt bananas. Denne var verdt å gå bananas før. Chocolate salted caramel. Så god! Tror jammen jeg må kjøpe en boks til i kveld!

September’s deiligste helg
Et bilde sier mer enn tusen ord. Trenger jeg egentlig å si noe mer?
En god langhelg i nydelige Krakow by. Tretti grader, strålende sol, ferie, god mat, god vin, hyggelig selskap, vakkert landskap og god stemning. Lykke altså!

September’s beste frokost
Hotellfrokost er jo aldri feil! På hotellfrokosten i Krakow var det så mye godt å velge mellom. Da måtte jeg jo teste litt av alt og forsyne meg mange ganger! 

SONY DSCSONY DSCSeptember’s go'(høst)følelse
Da jeg gikk en god høsttur gikk det opp for meg at sommeren er forbi og høsten virkelig er kommet. Den friste luften, fargene på trærne og temperaturen som synker, oser av høst!
 

September’s nykonsept
Trio Mat på Skøyen har både god mat og godt fokus på råvarer. På bildet ser du deres Acai-bowl. Denne er super god og full av gode næringsstoffer! 

SAMSUNG CSCSeptember’s favorittmiddag
Burgerpølsen. Den er knall god, sunn og laget på en – to -tre! 

SONY DSCSeptember’s ferietrening
Selv om jeg egentlig ikke hadde noen planer om å trene på ferie, ble det en god og kjapp fullkroppsøkt. Når jeg er på ferie er jeg mest opptatt av å skulle kose meg, slappe av og få et avbrekk fra hverdagen, men om jeg har lyst til å trene, tar jeg meg absolutt en treningsøkt. Treningsglede er det viktigste!


September’s beste dessert
Denne restaurantdesserten med diverse oster, syltetøy, kjeks og god vin. Det er nok en blanding av at ost er noe av det beste jeg vet og stemningen rundt denne desserten, som gjør den til min favoritt. Mens jeg koste meg med dette satt jeg ute på en super hyggelig gaterestaurant med godt selskap og levende musikk. Skikkelig god stemning!

SONY DSCSeptember’s beste hjemmelagde kake
Kanelkaken er uten tvil den beste kaken. Fy søren den var god! En saftig kake med smak av bolledeig. Denne har jeg også fått veldig mange hyggelige tilbakemeldinger. Det er stas! Det er alltid koselig å få tilbakemeldinger fra dere, enten det er spørsmål, en hyggelig hilsen eller en snap av at dere har prøvd en av oppskriftene mine. Så tusen takk for det ♥ 

September’s mest likte innlegg
Dette innlegget hvor jeg skriver litt om min tanke gang og gir et lite tips til hvordan du lettere kan ha et smil om munnen. 

September’s mest likte instagrambilde
Dette blide morgenbilde. En selfie er tydeligvis ikke feil!

SAMSUNG CSCSeptember’s beste pannekakefrokost
Denne pannekakefrokosten med tykke deilige pannekaker og masse godt tilbehør, var virkelig en slager! 

September’s merkeligste opplevelse
En tur ned i saltgruvene hvor alt er laget av salt. Jeg fikk til og med lov til å slikke på veggene – de var jo av salt!

Da gjenstår det bare å ha takke for nok en fin måned og ha gode tanker for oktober. 
Jeg tror absolutt at dette også blir en bra måned! Hva tror du? :grin: Har du troen, så er du på god vei. Ikke glem det. Tankenes makt er større enn du aner!

Kristine ♥ 

7 kommentarer
    1. Nina:
      Takk du 🙂
      Angående magen etter fødsels, så er det ingen øvelser i seg selv som vil gjøre dette bedre. Det har mye med hvordan magen vokser etter en fødsels og hvor lang tid det tar for at den trekker seg sammen igjen. Om det plager deg ville jeg gått til en dyktig klinikk og fått profesjonell hjelp på det 🙂

    2. Herlig. Ha en god oktober 🙂 Etter jeg ble mamma skulle jeg gjerne hatt noen fine tips til øvelser hjemme for å slippe å ha så bulende mage 😀

    3. Så fin måned, mye godt 🙂 (Har foresten en stor giveaway konkurranse på min blogg, det du kan vinne mange fine premier. Bli gjerne med)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg