MAI’S

Dette må ha vært tidenes beste mai. Som jeg har kost meg denne måneden! Til tross for at mye av fokuset mitt har vært på bacheloroppgaven, har jeg fått med meg både hytteturer, dager på standen og masse sosial. Det været vi har hatt i Norge de siste ukene, har vært helt fantastisk og det har virkelig smittet over på livet generelt. Her kommer en oppsummering på mai. 

Mai’s mest likte instagrambilde
En sommerdag i mai. 28 grader og strålende sol. Dette nytes til det fulle!

Mai’s treninigstips
I mai har jeg blant annet skrevet om markløft i pyramide, viste dere en wod, og gav dere to forskjellige intervalløkter, en sangintervall og en intervall ute. Har du testet noen av øktene?

Mai’s favorittkake
Desidert trelags iskake.  Denne kaken er super god og perfekt i denne varmen. Jeg må også nevne disse browniedeigkulene som er utrolig gode. Også er de så enkle å lage da. Lag gjerne dobbel porsjon, for de holder seg lenge i fryseren.

Mai’s mest spiste
Is! Jeg tror det omtrent har blitt en is hver eneste dag! Heldigvis har vi fått flere sunne varianter i Norge, slik at det ikke er nødvendig å spise sukkerbombene hver dag. 

Mai’s mest spilte sang
Sunny Dayss av Armin van Buuren feat. Josh Cumbee. Det er egentlig ikke en spesielt bra sang. Men jeg blir bare i utrolig godt humør når jeg hører denne sangen!

Mai’s hyggeligste kveld
Det er vanskelig å velge, det har vert så mange fine stunder i mai! Jeg tror jeg må si en onsdagskveld i mai hvor det ble taco og vin i fantastisk godt selskap. Lenge siden jeg har ledd og smilt så mye!

Mai’s trening
For å være helt ærlig har min trening i mai vert veldig surrete. Jeg har storkost meg på trening, men kun gjort det jeg har følt for og ønsket. Det har blitt noe styrke, noe løping og mye kos. Men sånn blir det når det er sol. Da foretrekker jeg heller å være mest mulig ute. 

Mai’s mest leste innlegg
Etter at jeg skrev hva jeg spiser og mine tanker rundt et sunt kosthold, har det strømmet på med mail og henvendelser fra dere. Det å finne den såkalte balansen, er noe veldig mange sliter med. Jeg har vært der selv. Det starter med å lytte til kroppen din. Aldri glem det!
 Hvordan starte et positivt tankemønster har også falt i smak.

Mai’s favoritt middag
Min favoritt taco.  Dere vet jo at jeg elsker taco og her er min absolutte favoritt! Ellers så må jeg også nevne kjøttkakemiddagen. Klassiske kjøttboller er jo så fantastisk godt! Den hjemmelagde bbq-sausen har også blitt mye spist. 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Anonym:
      Jeg pleier å bruke de til rester, eller legge de i matpakken med ost og skinke, lage lefsepizza eller lignende. De holder seg flere dager i kjøleskapet 🙂

    2. Åh taco <3 Er det vanlige tacolefser? Hva gjør du me de lefsene som er igjen? Regner med at du ikke spiser 6 lefser liksom :p Blir de fort dårlige hvis de oppbevares i pose i skuffa?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg