TOPP TRE AKKURAT NÅ

Topp tre akkurat nå på forskjellige arenaer i livet mitt; mat, trening, jul og fritid. Er noen av mine topp tre, dine topp tre også?

⋄ Serier
Broen. Jeg har en greie for skandinavisk krim!
Westworld.
Sex and the city. Elsker! Jeg gleder meg så til å se den nye Just like that!

⋄ TreningsøvelserChins. Min favorittøvelse nummer en! Les innlegget mitt om hvordan bli god i chins herSidehev i kabel. Den siste tiden har jeg lagt min elsk på denne øvelsen. Jeg føler at jeg får så god kontakt med skuldermuskulaturen da. Kan jeg si gange? Jeg elsker faktisk å gå!

⋄ DrikkeKaffe. Jeg virkelig elsker bulletproof french kick.Rødvin. Aller helst en god Shiraz.
Cola Zero.
Jeg må vel også legge til at det jeg drikker aller mest, er vann. 

⋄ Nettbutikker 
Superstate. Her handler jeg kaffen min og så og si alle kosttilskudd. Bruker du koden AURE får du 10 % rabatt.
Eskeinteriør. Jeg elsker denne interiørbutikken.
Tise. Gjennbruk er både kult, rimelig og bra for miljøet. Du finner meg på kristine_m_a.

⋄ Juletradisjon
Pepperkakebaking etterfulgt av julefilm, varm sjokolade og pepperkaker som dyppes i den varme sjokoladen. 
Å skjære ned juletreet fra skogen. 
Julefrokost første juledag med brødrene. 

⋄ Middag
Sushi eller poke bowl. Jeg elsker alt med sushi. Her har du en god oppskrift på poke bowlsTaco. Taco er nok det jeg lager aller mest i hverdagen. Raskt, sunt, enkelt og godt. Min favorittoppskrift finner du herPinnekjøtt. Ettersom det er denne tiden av året, må jeg faktisk si det. ⋄ AktiviteterGåtur i skogen, spesielt nå som det er mørk. Da kan jeg virkelig se alle stjernene. Hente interiørinspirasjon på pintrest – guilty pleasure.Smile til fremmede.⋄ I kjøleskapetFerdigkokte egg. Må ha det alltid! Rørossmør. Det beste smøret som finnes!Pink lady epler.

⋄ PodcastHappier with Gretchen Rubin. Frøken Gretchen er til å bli glad av. Sigma Nutrition. Hopeful Meditasions. Jeg liker meditasjonene her veldig godt og bruker de så og si daglig. 
⋄ Julefilmer

Tre nøtter til askepott. Den som går på kino nå fikk meg absolutt i julestemning!
Love actually. En klassiker jeg ikke blir lei.
Gutten som ble julenissen. Årets søteste julefilm på Netflix.
Du kan se flere av mine favoritt julefilmer her

⋄ TreningsutstyrMiniband. Grips. Dette er kanskje en uvane, men når jeg tar tunge løft som markløft og stående roing, er jeg helt avhengig av grips fordi jeg er for svak i grepet. Løfte sko.Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Den nye Just like that er litt skuff etter sex og singelliv men du vil likevel digge den. Da har du no å kose deg med i jula 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg