VAFFELDAGEN

Hei dere, og riktig god mandag ♥ Du har sikkert allerede fått med deg at det er vaffeldagen i dag. Det florerer av oppskrifter på vafler nå. Uansett, så synes jeg vaffeldagen må feires med vafler! Vil du også lage vafler i dag, har du noen av mine favorittvaffeloppskrifter her.

SONY DSC
Proteinrike vafler laget på havremel, mandelmel og proteinpulver. 

Påskevafler med smak av appelsin toppet med appelsinsirup.

SONY DSC
Salte vafler som passer perfekt i stedet for brødskiven. 

Enkle vafler med banan og havregryn


Saftige vafler med kesam og speltmel.
Geniale vafler bestående av banan og egg. Enklere blir det ikke!

Skal jeg være helt ærlig, har jeg akkurat stått opp. Jeg var ute alt for sent å drakk vin i går og valgte å sove litt lengre i dag. Jeg har altså ikke kommet så langt at jeg har laget vafler, men jeg tipper det blir vaffelkos til kveldsmat. Det passer jo ypperlig på vaffeldagen.
Vafler eller ei, håper du får en flott mandag og en riktig så fin uke!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Åååå nam! Fikk skikkelig craving på vafler nå! Åmigådd!
      Vafler med brunost er jo bare helt magisk! <3

      Tusen takk for oppskrifter! Jeg må prøve dem når jeg kommer hjem fra California om en måned! Selv om det ikke er vaffeldag lenger! Men da har jeg den til gode 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg