AUGUST’S

August var en helt fantastisk måned!
I tillegg til full jobb, blogg, god mat og trening, skjedde det så mye moro og sosialt. Når jeg ser tilbake, skjønner jeg egentlig ikke helt hvordan jeg har fått tiden til å strekke til!
Her er en liten oppsummering av høydepunktene i august. 

SAMSUNG CSC
August`s hyggeligste jentekveld
Middag på Caspar`s med blåskjell, vin og gode venninner. Her ble det gutteprat, sladder og god stemning. Slike deilige kvelder var det mange av i august :grin: 

SAMSUNG CSC
August`s favorittlunsj
Dette måltidet her, lomper smurt med phildephia, toppet med laks, egg, rødløk, tomat og avokado, har jeg vel omtrent spist annenhver dag. Enten til frokost, lunsj eller kveldsmat.  Det er raskt, godt og sunt!

SAMSUNG CSC
August`s beste weekendtur
Turen til Bergen med Nocco-jentene var fylt med mange timer i bil, enormt mye latter, god mat, masse hyggelige mennesker, crossfit konkurranse, dansing på byen og mye annet moro. Jeg gleder meg allerede til neste gang! 

SAMSUNG CSCAugust´s beste pannekaker
Disse tynne pannekakene med hjemmelaget blåbærsyltetøy. Mmm… De gav meg en ordentlig nostalgisk følelse fra da mamma pleide å lage pannekaker. 

SAMSUNG CSC
August´s beste utsikt 
Jeg har gått flere turer opp Krokkleiva denne måneden. Både alene og med venner. Å gå opp Kleiva gir god utsikt og bra rumpetrening!

August mest likte innlegg
Jeg elsker meg selv-innlegget, falt i smak hos dere. Det er virkelig hyggelig. Jeg synes vi mennesker generelt burde bli flinkere til å bli venn med oss selv. Vi er vår egen verste fiende. Men det er feil. Vi burde elske oss selv for den vi er!
 

SAMSUNG CSCAugust`s mest inspirerende dag
Dagen jeg hadde på Bergen Performance Center i Bergen gav virkelig inspirasjon. Så utrolig mange dyktige, spreke og energiske mennesker. Her var det mange som både inspirerte og motiverte meg. 

August`s nyinkjøp
I tillegg til et par nye jeans og en ullgenser, kjøpte jeg meg også nye Miiego øreklokker. Mine forrige har nemlig forsvunnet i flyttekaoset. Disse øreklokkene er og forblir mine favoritter!

SAMSUNG CSC
August`s mest likte instagrambilde
 Disse skillingsbollene. Og, ja. De er like gode som de ser ut. Finnes det noe bedre enn fersk gjærbakst? 
 

August`s hederlige pris
Jeg vant jo ‘Miss Positive’ prisen. Det var en stor ære. Jeg ser på meg selv som en blid og glad person, men det er ekstra hyggelig når det påvirker andre også.

SAMSUNG CSCAugust`s beste middagstilbehør
Disse sprø søtpotet friesene har jeg spist så mange ganger den siste måneden. Jeg går rett og slett ikke lei! Det beste er at de passer like bra til fisk, som til kjøtt og kylling. Oppskriften finner du her


August`s beste åpningsfest
Jeg har vært på flere åpningsfester denne måneden, men den beste må være åpningen av Trio på Skøyen. Både fordi det var en veldig god stemning der, men også fordi at jeg liker konseptet deres veldig godt. De serverer sunn mat som også smaker og ser godt ut. Det liker jeg!

SAMSUNG CSC
August`s favoritt oppskrift
Bollesconsen. Den er så god! Dere har vært herlige å sendt meg mange snaps og instagrambilder av at dere har laget denne godsaken. Det er så morsomt når oppskriftene faller i smak hos dere også ♥


August`s beste gjeng
Se på denne gjengen da! Man blir jo glad bare av å se på dem.
Team Nocco, Skins og Proteinfabrikken dro til ORC Ninja Center i Gøteborg og hadde et knall bra døgn sammen. Du kan lese mer om turen her. Dette var en ordentlig go`gjeng med masse herlige mennesker som jeg aldri vil glemme!


August`s beste frokost
Frokosten på Scandic Bergen City Hotel var legendarisk. Hotellfrokost er jo aldri feil! Jeg forsynte meg hele fem ganger. Her var det så mye godt å velge mellom og da måtte jeg jo teste litt av alt! 


August`s trening
Ja, hva skal jeg egentlig si om den? Annet enn at den var preget av mye moro og null struktur! 
Jeg har desidert kost meg på trening den siste måneden. Selv om det verken har vært noen mål eller mening med treningen, har jeg kun gjort det for egen velvære og glede. Og det føles i grunn ganske så godt!

Nå er vi jo allerede kommet godt i gang med september. Selv om jeg ikke helt har troen på at september klarer å slå august, tror jeg dette blir nok en bra måned. Jeg drar fem dager på spa- og koseferie til Krakow, det er flere hyggelige sosiale sammenkomster og studiene er i gang igjen – jeg elsker jo hverdag og rutiner! 
Måtte september bli bra for deg også :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Æ like dæ og blogge din 🙂 God energi, tips og tanker. Takker!
      Ha en god dag i morgen Kristine. jeg synes du gjør en god jobb med denne bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg