TO NYE KATEGORIER

God morgen ♥ Jeg er så heldig at jeg begynner en time senere enn normalt i dag. Nå har jeg sovet lenger enn normalt, frokosten inntatt og jeg sitter her å nipper på kaffekoppen min. En god og rolig morgen på en onsdag, er ikke å forakte. Herlig! 

I går opprettet jeg to nye kategorier her på bloggen; trening og psykisk helse / tankerabling etter ønske fra dere. Da blir det enklere å finne frem! Trenger du tips til treningsøvelser eller intervaller en dag, kan du bla i treningsarkivet. Eller om du føler deg litt nedfor, kan du se på du finner noen positive innlegg som gleder deg i kategorien psykisk helse / tankerabling. 

SAMSUNG CSCInnenfor disse to nye kategoriene finner du blant annet innlegg som
Vær god mot seg selv, som gir deg tips til hvordan du lettere kan behandle deg selv med omtanke og kjærlighet. 
Jeg er ikke villig til å gjøre det som trengs. Et innlegg om hvorfor jeg ikke går rundt med six pack og er streng på kostholdet og treningen min.
Et lite tips, hvor jeg kommer med noen svar på hvordan jeg tenker for å holde på positiviteten. 
Det beste livet er det du har akkurat nå, hvor jeg rett og slett sier; grip livet! 


Bentrening og to rumpefavoritter, hvor jeg viser to gode øvelser i kabel for rumpemuskulaturen. 
Tre magefavoritter på ball, gir deg tre gode mageøvelser gjort på fitnessball. 
Kom i gang med pull ups. Et innlegg der jeg tipser om hvordan du går frem når du starter med pull ups. 
Rosa løping, hvor jeg deler min intervalløkt med dere. 

Og en hel del andre innlegg, så sjekk gjerne ut de to nye kategoriene. Håper de kan inspirere :grin:
Ha en finfin onsdag!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Supert med psykisk helse kategorien! jeg sliter en del psykisk, så skal absolutt bruke den kategorien for noen gode tips <3

    2. stina:
      Jeg har verken six pack til hverdags eller er streng på kostholdet. Tror alle som kjenner meg og leser bloggen min, vet at jeg tar meg en sjokoladebit og yoghurtgodis relativt ofte. Det handler om å leve og kose meg 🙂 Men for all del. Jeg har jo en sunn livsstil 🙂

    3. men.. du går jo rundt med tilnærmet six-pack og er greit streng på kostholdet?

    4. Så glad for en psykisk helse kategori. Den kommer jeg til p bruke masse. Du har mange gode ord <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg