MARS’S

Som tiden flyr! Jeg har helt glemt mars oppsummeringen. 
Mars bestod av veldig mye skole og jobb. For å være helt ærlig er jeg lettet over at vi er godt igang med april, en mye roligere måned hvor det sosiale står mer i fokus. Alt i alt, mars var en bra måned med gode treningsøkter og masse god mat :razz: 

Mars’s viktigste dag
Tiende mars, selvfølgelig! Da hadde jeg bursdag. Neida. Jeg er ikke så opptatt av min egen bursdag og feiret den ikke annet enn en god middag og et par glass vin. 

Mars’s hyllest til peanøttsmør
At jeg elsker peanøttsmør, vet dere jo. Peanøttsmør blir jeg aldri lei! Er du like glad i peanøttsmør som meg, kan du få tips til hvordan du bruker peanøttsmør i innlegget 12 måter å bruke peanøttsmør på.

Mars’s intervaller
Å variere intervallene sine gjør det mer moro å gjøre intervaller. En intervalløkt finner du her

Mars’s friskeste dessert
Ostekake. Denne med bringebær er virkelig frisk og god, og perfekt som en deilig vårdessert. 

SONY DSCMars’s treningsprogram
Jeg delte et fullkroppsprogram med dere med gode basisøvelser for en knall økt.

Mars’s pannekaker
Pannekaker er noe jeg spiser flere ganger i uken. Nok en ting jeg aldri blir lei! I mars gikk det mye i disse kokospannekakene som er veldig saftige og gode. 

Mars’s tips til jenter
Mange jenter / kvinner sliter med jernmangel. Det å passe på å spise mat med jern i seg, er lønnsomt for mange. Her får du mine tips. 

Mars’s mest likte bilde på instagram
Nydelig utsikt og vinterstemning.

Mars’s mest spiste dessert
Super enkel sjokolademousse bestående av 1 propud, 1 ss kakapulver, 1 gelatinplate og 2 eggehvitter. Bløtlegg gelatinplaten i kaldt vann i fem minutter. Smelt den så i cirka 1 ss kokende vann. Stivpisk eggehvitene. Bland den smeltede gelatinplaten i sjokoladepuddingen. Vend blandingen forsiktig inn i de stivpiskede eggehvitene. Ha massen i en skål og sett kaldt i minimum 1 time.

Mars’s mest brukte klesplagg
Denne Adidas bomberen tror jeg dere har sett på utallige bilder den siste måneden. Jeg rett og slett elsker den! Vårens favorittplagg. Helt klart! 

SONY DSC
Mars’s beste lunsj
Denne store sjokoladepannekaken. Mmm… Nå fikk jeg lyst på den igjen. Så god!

Mars’s mageøvelser
Her finner du to gode mageøvelser som jeg liker å bruke. 

Mars’s hyllest til maten
I innlegget Nei, en matvare er ikke farlig, ønsket jeg å få frem at det ikke finnes en ting som er farlig. Alt med måte! 

Mars’s favorittmiddag
Hjemmelaget sunn stroganoff. Denne er super god! Jeg har laget den flere ganger den siste måneden og også invitert venner på den. Stroganoffen falt i smak hos flere. 


Mars’s rumpefavoritt
Frog pumps. Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne øvelsen før! 

Mars’s beste bakst
Disse super enkle havremuffinsene med en hemmelighet er raske å lage og de smaker utrolig godt. Flere av dere har sendt meg snap av at dere har laget disse. Det er så moro å se at dere prøver og liker oppskriftene mine. Det gjør meg glad! 

Mars’s hyggeligste happening
En tirsdagsmorgen var jeg på happening med Röhnisch hvor vi fikk løpetips på operataket og spiste lunsj på Vaaghals. En virkelig hyggelig morgen.

Mars’s isfest
Jeg er jo en isoman og da jeg oppdaget disse tre nyehtene på butikken, ble det virkelig isfest i heimen! 

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg