NOVEMBER’S

Årets nest siste måned er over. November har vært så bra!! I tillegg til siste innspurt før eksamen, har måneden bestått av to deilige langhelger på fjellet, en på Norefjell og en på Vaset, masse sosialt, flere personlige rekorder på trening og god mat. Hva mer kan jeg ønske meg? Her kommer en oppsummering av november.

 November’s beste helg
Langhelgen på Vaset var helt fantastisk. Snø og flott natur langt inne på fjellet. Her fant jeg virkelig roen og fikk hentet meg godt inn.

November’s beste middag
Hvit havrepizza. Jeg elsker ost og denne pizzaen bestående av en sprø havrebunn toppet med diverse oster, var fantastisk god. Fredagsburgeren med søtpotetfries kan jeg også sterkt anbefale. Og vil du ha saftig kylling, anbefaler jeg deg denne stekemetoden. 

November’s mest likte innlegg
Hvor mye veier jeg og hva burde du veie, ble en hit. Her tok jeg opp temaet vekt, som er et vanskelig tema for mange.  Blir jeg feit av sukker, var også et innlegg dere likte godt. Sukker er ikke ene og alene farlig!

November’s beste kake
Sjokoladekaken med karamell. Denne er bare magisk god. Sjokolade og karamell er en fantastisk kombinasjon! Disse muffinsene med en smak av jul er også veldig saftige og gode. 

November’s instagram
Denne måneden har treningsglede hatt hovedfokus. Ikke så rart med tanke på at jeg har storkost meg på trening!

SONY DSC
November’s beste frokost
Denne pannekakefrokosten jeg fikk servert hos bestevennen. Proteinpannekaker er alltid en hit hos meg! Lompetoast har det også blitt mye av i det siste. Både til frokost, lunsj og kveldsmat. 

November’s trening
Treningen denne måneden har vært helt fantastisk! Per Øystein følger opp treningen min og det har ført til flere nye rekorder. Forrige uke tok jeg for eksempel 4 repetisjoner på 100 kilo i markløft. Moro! Ikke minst stortrives jeg med styrketreningen for tiden. Trening er rett og slett super gøy akkurat nå! Jeg håper det fortsetter slik i desember også :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Hei! Liker disse innleggene dine. Men … på norsk bruker vi ikke genitivsmerket, vi setter på en -s. Derfor skal det være “novembers”, “desembers” osv..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg