PANNEKAKER

Dere har kanskje fått med dere at det er den internasjonale annekakedagen?
Det må naturligvis feires med pannekaker :grin: 
Pannekaker er både godt, enkelt og sunt. Jeg kunne spist dem hver dag! Og det gjør jeg omtrent. Pannekaker ligger på min tallerken fire -fem ganger i uken. Jeg synes det er så godt!

Her er noen av mine favorittpannekakeoppskrifter.
Håper du finner noe som faller i smak. 


Vaniljepannekaker med eplesyltetøy


Tynne havrepannekaker med gojisyltetøy


Super enkle bananpannekaker


Favoritt vaniljeproteinpannekaker


Tykke ovnsbakte pannekaker


Gulrotkakepannekaker


Saftige proteinpannekaker


Tynne pannekaker med blåbærsyltetøy


De beste proteinpannekakene uten proteinpulver


Sjokoladepannekaker

Finn din favorittoppskrift og spis pannekaker!
God tirsdag dere.

Kristine 

10 kommentarer
    1. Naaam. Her var det mye god! “pannekake-entusiast” 🙂 gode oppskrifter.

    2. Visste ikke at det var pannekakedagen i dag ..her var det mye deilig inspirasjon..har middag til i dag…så pannekaker får det bli en annen dag 🙂 Ha en fin dag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg