PANNEKAKEDAGEN

God mandag morgen! Har du fått med deg at det er den internasjonale pannekakedagen? Det må naturligvis feires med pannekaker! Pannekaker er både godt, enkelt og sunt. Jeg kunne spist dem hver dag! Og det gjør jeg omtrent. Pannekaker ligger på min tallerken tre -fire ganger i uken. Jeg synes det er så godt!

Her er noen av mine favorittpannekakeoppskrifter. Håper du finner noe som faller i smak. 

Vaniljepannekaker med eplesyltetøy
Tynne havrepannekaker med gojisyltetøy

Super enkle bananpannekaker
Favoritt vaniljeproteinpannekaker

Tykke ovnsbakte pannekaker
Gulrotkakepannekaker
Saftige proteinpannekaker

Tynne pannekaker med blåbærsyltetøy
De beste proteinpannekakene uten proteinpulver
Sjokoladepannekaker

Finn din favorittoppskrift og spis pannekaker i dag :grin: Ha en herlig mandag! 

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg