PANNEKAKEDAGEN

Dere har kanskje fått med dere at det er den internasjonale pannekakedagen?
Det må naturligvis feires med pannekaker :grin: 
Pannekaker er både godt, enkelt og sunt. Jeg kunne spist dem hver dag! Og det gjør jeg omtrent. Pannekaker ligger på min tallerken fire -fem ganger i uken. Jeg synes det er så godt!

Her er noen av mine favorittpannekakeoppskrifter.
Av ingredienser jeg bruker fast i mine pannekaker er egg, mandelmel, havremel, kokosmel, speltmel, kesam, cottage cheese, sukringold, sukrin og bakepulver. Jeg steker som regel i meierismør eller kokosolje
Håper du finner noe som faller i smak. 


Deilige pannekaker med hjemmelaget sjokoladefyll


To minutterspannekaker laget i mikroen


Vaniljepannekaker med eplesyltetøy


Tynne havrepannekaker med gojisyltetøy


Super enkle bananpannekaker


Favoritt vaniljeproteinpannekaker


Tykke ovnsbakte pannekaker


Gulrotkakepannekaker


Saftige proteinpannekaker


Tynne pannekaker med blåbærsyltetøy


De beste proteinpannekakene uten proteinpulver


Sjokoladepannekaker

Finn din favorittoppskrift og nyt pannekakedagen!

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg