SØTSAKER TIL PÅSKE

God formiddag dere, og riktig god påske! Håper alt er bra med dere og at solen skinner like fint hos deg som hos meg.
Du tenker kanskje å lage noen søtsaker til påske? Her har jeg samlet noen av mine favoritt påskeoppskrifter på sukkerfri og sunn påskegodt.  Håper du finner noe som frister :grin: 

– Appelsinfromasj med appelsingele

– Proteinrik marsipan med appelsin og sjokolade
– Suksessterte
– Rå påskesjokolade med smak av appelsin


– Påskemarsipan overtrukket i sjokolade

– Proteinrik marsipan alla påskeegg

– Appelsinfromasj
– Påskemuffins med appelsin

– Hjemmelaget daim

– Påskemuffins med vaniljesmak

Beste brownies
Saftig kanelkake
Brownie babies

Skal jeg være helt ærlig, kommer jeg ikke til å lage noe påskegodteri eller påskekaker i år. I år har jeg mer lyst til å fokusere på gode middager med venner og familie. Jeg har allerede invitert til en helaften med langtidsstekt lammelår og fløtegratinerte poteter, og flere hyggelige middager skal det bli. Søtsakene til påske vil for meg bestå av sjokolade og godis. Gjør det du har lyst til :grin: 
God palmesøndag! 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg