GRØTDAGEN

God morgen ♥ Du har kanskje fått med dere at det er grøtens dag i dag. Det må jo feires med en ekstra stor bolle grøt, eller hva? 
Hos meg er havregrøten favoritten i hverdagen, den kan varieres i det uendelige og spises hver dag. Jeg blir aldri lei! Det finnes også mange andre gode grøtvarianter. Her er noen av mine favoritter. Håper du finner noe som frister.


Knall god havre- og risengrynsgrøt med kokosmelk, muligens min absolutte favorittoppskrift
Salt grøt med egg – må prøves 
Kremet sjokoladegrøt, en fløyelsmyk og god variant
Sjoko- overnight oats på glass, nesten som dessert til frokost

Deilig kokosgrøt, kremet med kokossmak
Ovnsbakt sjokoladegrøt, ja, grøt som kake
Kjøleskapsgrøt med vaniljesmak og banansmak, mettende og god
Kjøleskapsgrøt, denne gangen med sjokoladesmak

Julegrøt, klassisk havregrøt med en smak av jul
Kremet havregrøt med brunost
Søtpotetgrøt med sjokoladesmak, en skikkelig god måte å servere søtpotet på
Havregrøt med egg, en mettende og knall god variant 

Nå skal jeg spise opp grøten min og sette igang med dagens gjøremål. Grøt eller ei, håper du får en super tirsdag  :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg