FREDAGSTIPS

                                                                                                                                                                                                    Inneholder add-linker

Hei og god fredag dere ♥ Er du klar for helg? Det er jeg! Jeg har frihelg og masse koselig på planen. Alt fra Nocco-sommerfest, til crossfitkurs og rekeaften. Dette må jo bare bli en bra helg!

Jeg sitter her med en Nocco og litt energisnack med gojibær, kakaonibs, macadamianøtter og en Pandy nougat proteinbar og lader opp til en treningsøkt. Mens jeg gjør det, tenker jeg å dele noen fredagstips med dere. Har du ikke de største planene i helgen, kanskje du kan få noen her.

⋄ Kom deg ut
Her på Østlandet ser det ut til at regnet uteblir i helgen. Det er en perfekt anledning til å gå ut en tur. Ta gjerne med lunsjen ut i solskinnet eller ta en hyggelig spasertur med en venninne. Frisk luft og natur er så godt for oss.

⋄ Lag hjerteegg
Bruk en hjerteformet pepperkakeform til å forme eggene til frokost når du steker egg. Server søte hjerteegg til deg selv eller en annen du er glad i. Det er både morsomt og koselig.

⋄ Last ned Buddhify
Det er en meditasjonsapp som inneholder korte, enkle og søte guidede meditasjoner som alle kan få til. En av mine favorittapper som får meg til å senke skuldrene og puste med magen.

⋄ Hjemmelaget pizza
Lag en deilig hjemmelaget pizza til middag. En av mine favoritter er speltpizza med hvit topping. Jeg kan også friste med en kjempegod pizza med karbonadedeig og bacon, tynn speltpizza med ananas og søtpotetpizza med hvitt fyll.

⋄ Serie
Vil du bingewatche en serie, se When they see us på Netflik. En dramaserie basert på de fem uskyldige tenåringsguttene som Donald Trump ville gi dødsstraff. Jeg var først skeptisk da jeg se reklamen for serien, jeg er ikke så glad i sanne historier, men da jeg oppdaget at serien hadde fått 9,1 i score på IMDB, noe som så og si aldri skjer med en TV-serie, måtte jeg teste den. Og ja, jeg kan trygt anbefale den.

⋄ Shop Nocco
Det er forresten tilbud på Nocco Passion akkurat nå. En av mine favorittsmaker! Nocco i kombinasjon med trening kan faktisk øke prestasjonen din, da koffein er en av de få lovlige midlene som har bevist prestasjonsøkende effekt.

⋄ Ta en rask økt
Vil du ha en svett og god økt som ikke tar for lang tid, test denne fullkroppsøkten med kettlebells. Den tar ikke mer enn 20 -25 minutter og jeg skal love deg at du får opp pulsen.

⋄ Ring noen
Er det et familiemedlem eller en venn du ikke har snakket med på lenge? Ring han eller henne. Ikke bare vil du glede denne personen, du vil også føle deg bedre etterpå selv. Nettopp fordi du får glede av å glede noen andre.

⋄ Har du litt ekstra tid, bak
Det er rabarbratid, så hvorfor ikke bake supergode kanelsnurrer med rabarbra? En annen favoritt fra oppskriftsarkivet er cookie dough brownie.

Det var dagens fredagstips. Da gjenstår det bare å ønske deg en riktig god fredag. Håper helgen din blir fantasitsk!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Oda
      Det kommer helt ann på det totale en spiser i løpet av en dag. Det er absolutt innafor å spise noen biter sjokolade hver dag hvis man spiser et variert kosthold 🙂

    2. Hvor ofte spiser du proteinbarer eller mørk sjokolade? Er det innafor å spise en bar eller et par knekk mørk sjokolade daglig?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg