JULI’S

Nok en måned er over. Denne gangen avsluttet jeg måneden på den andre siden av kloden, nærmere bestemt Kambodsja, hvor jeg befinner meg akkurat nå. Juli var en fin sommermåned. Det å avslutte den i et annet land, gjorde måneden bare ekstra bra! Her er en oppsummering fra juli. 

SONY DSC
Juli’s mest spiste
Jeg kjøpte utrolig mye yoghurtgodis da jeg var på harrytur til Sverige. To store poser, for å være helt nøyaktig. Det har gjort at det har blitt en håndfull yoghurtnøtter hver dag. Men hva gjør vel det? Yoghurtnøtter er jo så godt! 

Juli’s favoritt middagstilbehør
Sunn potetsalat. Den passer like godt til hamburger, som biff eller fisk. Uansett om du har grillet eller ikke er en potetsalat super godt tilbehør!

SONY DSCJuli’s favoritt matvare
Norske deilige jordbær. De er så søte, friske og fantastisk gode. Også er de jo så sunne! Det kan du lese mer om her

SONY DSCJuli’s favoritt frokost
Pannekaker. Det har blitt mye proteinpannekaker denne måneden. Det er i grunn som alle andre måneder. Proteinpannekaker er noe jeg aldri blir lei og som jeg spiser jevnt og trutt gjennom hele året! Her har du oppskriften på knall gode proteinpannekaker

SONY DSCJuli’s beste kake
Kanelbollekaken er utrolig god. Denne kaken er rett og slett en blanding av formkake og kanelboller. Det var nemlig akkurat det jeg hadde lyst på. Vips så hadde jeg en kn kake som smaker kanelbolle, og som er saftig og god innvendig. 

Juli’s treningsøkt
Jeg har delt flere treningsøkter denne måneden. En styrkeøkt med bildekk, en sirkeløkt for magemuskulaturen og 30 / 15 intervaller. Sommer og sol handler om å kose seg med treningen og få inn det som passer med ferie, sosialt og annet som er i kalenderen. 

SONY DSCJuli’s norske sommerdager
Selv om juli’s sommervær ikke har vært spesielt mye å skryte av, det har vært mye regn, sol og skyer om hverandre, har jeg likevel hatt flere deilige sommerdager. Bestevennen har et basseng, og jeg er så heldig at jeg har fått lov til å slappe av i vannkanten hos han flere dager. Herlig altså! 

Juli’s mest spilte sang
Feels av Calvin Harris. Jeg blir bare så utrolig glad av denne sangen. Den gir meg virkelig go’følelsen.  

SONY DSCJuli’s beste is
Trippel sjokoladeisen er en soleklar favoritt. Denne isoppskriften er bare super god! Is på sommerstider er noe jeg ikke kan få nok av. Denne enkle proteinrike isen på pinne er også veldig god.

SONY DSC
Juli’s trening
Hva skal jeg si om min egen trening denne måneden? Juli har ikke vært den måneden jeg har trent mest og når jeg først har trent, har det vært lite struktur i treningen min. Det har blitt en salig blanding av intervalltrening, styrketrening og avslappende turer i skogen. Jeg har generelt bare kost meg med treningen og gjort akkurat det jeg har følt for!

Selv om juli har vært en helt fantastisk måned, er jeg ikke i tvil om at august vil toppe juli. Jeg har fortsatt en god uke igjen her i Asia før jeg tar turen hjemover, og gleder meg til at jeg vil oppleve videre. Jeg holder dere oppdatert :grin:

Kristine ♥

2 kommentarer
    1. Tonje F:
      Å, tusen hjertelig Tonje. Nå gjorde du dagen min <3 For noen fantastiske ord! Slikt gjør det moro å blogge. Tusen takk og ha en herlig dag 🙂 <3

    2. Eg berre mao lesa alle innlegga dine, eg blir so glad og inspirert av å lesa dine innlegg, og ikkje minst så gir du meg sjølvtillit 😄 For ein magi ! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg