APRIL’S

April er over og mai er godt i gang. Jeg føler at sommeren og årets beste måneder er i sin ankomst. Hurra! 
Her kommer en oppsummering fra april.

rpt

April’s mest likte instagrambilde
Fra hyttehelgen i slutten av måneden. Det var strålende sol, skiføre og 16 varmegrader! En helt perfekt dag på fjellet!

April’s ut av komfortsonen 
Jeg løp Villmann Hillklimb 2018 med en fin gjeng fra Nocco Norge. Vi kom til og med i avisen for god innsats! Det var utrolig moro, selv om jeg ser at jeg burde nok trent meg opp på en hinderbane. Nå er jeg meldt på Barskingen, nok et hinderbaneløp, i slutten av mai, og er allerede i gang med å forberede meg.  Jeg gleder meg! 

April’s mest hørte 
Denne måneden føler jeg at jeg har hørt på veldig mye forskjellig. Jeg har testet ut en ny spilleliste omtrent hver uke. En sang som derimot har gått igjen på trening er Game over av Martin Garrix.

April’s mest spiste
Ekstra krispy søtpotetfries. Jeg bare elsker sprø søtpotetfres! De kan spises alene som snacks eller brukes som middagstilbehør. Fløtegratinerte søtpoteter er også en favoritt fra april. Fy søren denne var god!

April’s treningstips
Jeg gav dere to rumpe finishere som er perfekt å avslutte benøkten med, viste dere hvordan du tar en perfekt planke og delte en tabataøkt som du kan gjøre helt uten utstyr. I tillegg tipset jeg  om hvordan en kan komme igang med treningen etter ferien og gav noen tips til hva som lønner seg å ikke å gjøre om du sliter med fremgang på trening.

April’s mest likte innlegg
Ikke la deg lure av sukkerfrie og proteinrike produkter slo ann. Jeg tror det er mange som lar seg lure av såkalte sunnifiserte produkter. Ja, det kan være vel og bra, men de er ikke nødvendigvis så sunne likevel. Dere likte også innlegget unfollow. Igjen må jeg bare si tusen hjertelig takk for alle fantastiske kommentarer og hilsener jeg får fra dere. Hver og en av dere er helt fantastiske ♥

April’s beste bakst
Denne enkle chocolate chip kaken med glasur er knall god. Saftig sjokoladekake med sjokoladebiter og en kremet glasur. Blir det bedre? Jeg må også si at
sjokoladesconsene er veldig gode. Også så enkle å lage da!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Ida:
      Hei du og takk for hyggelige ord. Jeg drikker ikke shake etter trening. Jeg drikker egentlig aldri shake, men jeg drar stort sett hjem og spiser. Om det går flere timer til du spiser etter trening, kan en shake med en frukt være en god ide. Men du kan også spise en proteinbar, et par knekkebrød med skinke og ost, lomper med makrell i tomat, eller noe annet enkelt. Om det er pulver eller et lett måltid er ikke så nøye 🙂

    2. Hei! Digger bloggen din, du har så utrolig mange gode tips 🙂 Jeg lurer på om du drikker proteinshake etter trening? Ofte synes jeg det er vanskelig å få i meg mat før ca 1-1,5 time etter økten og er da en shake n god ide? Er det evt et pulver du anbefaler? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg