MAI

God onsdag. Tredje juni og jeg tar et tilbakeblikk på mai før jeg gjør meg helt klar for juni. Nå er sommermåneden her og jeg er virkelig klar for å ta juni med storm. Håper du er det samme!

Treningstipsene i mai
Jeg delte en hjemmeøkt du kan gjøre med sokker, fem favorittøvelser for overkroppen som du gjør med treningstrikk, en enkel hjemmeøkt med strikk og en 20 minutters amrap med kettlebells eller manualer. Hjemmeøktene fortsetter å variere!

Den beste pizzaen i mai
Jeg spiste på Tranen på Kiellandsplass en fredag i mai. Jeg valgte en hvit pizza med soyamarinert biff. den var utrolig god. Kanskje den beste pizzaen jeg har spist i Oslo. Anbefales på det sterkeste. Min hjemmelagde speltpizza med sprø bunn og deilig topping, er forøvrig også å anbefale.

En selfie fra mai
17 mai selfien på jobb. Jeg hadde pyntet både meg og kaffekoppen i rødt, hvitt og blått. 

Min trening i mai
Jeg er kommet i enda bedre hjemmetreningsrutiner. Nå har jeg fått inn 4 økter hver uke. Det er jeg fornøyd med. I tillegg har jeg også tatt en løpetur i uken og begynner å finne treningsgleden. Herlig!

Den hyggeligste kvelden i mai
Da jeg hadde det første middagsbesøket i den nye leiligheten. Jeg hadde gledet meg så lenge til covid-restriksjonene skulle løses opp og nå ble det endelig det! Da fikk jeg bedt familien på en forsinket bursdagsfeiring. Det var så koselig! Etter det har jeg hatt mange middagsbesøk og flere hyggelige kvelder i ny leilighet. Og flere skal det bli!

Deres favorittoppskrift i mai
Oppskriften med enkle og gode skolebrød er det mange som har testet. Fortsett gjerne å sende meg snap av oppskriftene dere tester, kristine_aure. Det er så moro å se!

Det skjønneste bilde i mai
Dette bilde her av Spera. Her har hun inntatt fredagsstillingen og bare nyter. Hun er bare så skjønn.

Det mest likte innlegget i mai
Innlegget om hva jeg spiste i løpet av en dag, har jeg fått mange tilbakemeldinger på. Det er sjeldent det strømmer inn så mange mail og henvendelser etter ett innlegg, men det gjorde det her. Veldig mange sier at jeg spiser mye mat. Det jeg tror mange glemmer er at når du spiser hjemmelaget mat, med rene proteinkilder, mye frukt og grønt, kan man spise store mengder mat og likevel ikke få i seg for mye kalorier. Nettopp fordi dette er mat med lite kalorier men med mye næring. Jeg tror også veldig mange spiser mye mindre mat enn hva de egentlig behøver, og ofte istedet ender opp med å få søtsug og heller spise godis og chips, noe som er veldig kaloririkt og som gjør at en kanskje ikke når de målene en ønsker seg. Nok og riktig mat er så viktig dere. Det skulle jeg ønske jeg innså tidligere.

Det mest likte instagrambilde i mai

Bilde av meg en lørdagskveld hvor jeg nyter mitt eget selskap med rødvin og smågodt. Eget selskap kan av og til være det beste selskapet i mine øyne.

Min favorittoppskrift i mai
Mikrokaken. Rett og slett fordi det er en gammel favoritt fra tidligere som jeg aldri blir lei! Laksepastaen er jeg også blitt veldig glad i. Den har jeg laget to ganger allerede. Enkel og god.
 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Helt enig. Mat er jo godt, så hvorfor ikke spise godt? Dessuten tror jeg også at om man spiser mye, men sunn mat vil det påvirke både hvor mye mat beveger seg – at man automatisk er i mer bevegelse uten å tenke på det, og også hvor mye en forbrenner.
      Ha en fin torsdag. God klem <3

    2. Jeg også får høre at jeg spiser mye mat. Haha!😉 Ja, jeg gjør det, men som du, spiser jeg proteinrik, ren mat og masse grønnsaker, frukt og bær! Og det passer meg ypperlig, for jeg digger å spise mye mat!😁 Og trener man mye, må man også spise mye, bra mat!💪 Det henger jo sammen. Klem til fine deg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg