JUNI’S

Da er det på tide med en oppsummering av juni måned. Jeg blir alltid ekstra glad og fornøyd på denne tiden av året. I tillegg har vi hatt flere deilige solskinnsdager. Nå er det bare å håpe at sommeren holder seg og at juli blir nok en fin sommermåned i Norge. 
Her kommer juni’s oppsummering :grin:

SONY DSCJuni’s treningsøkt
Jeg gav dere en full treningsøkt med bare tre øvelser. Hurra for raske og effektive treningsøkter i sommer. Jeg tipset dere også om glute pushdown som er en rumpefavoritt hos meg for tiden, og jeg kom en full intervalløkt. Sistenevnte fikk meg til å bli gjennomvåt av svette!

SONY DSCJuni’s favoritt middag
Chimichanga. Jeg elsker taco og denne varianten av taco, hvor tortillalefsene ble sprø og gode på utsiden, gav ny mening til tacofest. Dette er nok min absolutte tacofavoritt akkurat nå! Tunfiskpizzaen er også en god middag som mange av dere har testet og sendt meg snap av. Utrolig hyggelig ♥ 

Juni’s favorittsang 
Summer state of mind – Swedum 
Dette er ikke helt min musikksjanger, men det er noe med den sangen som gir meg en følelse av at jeg er 16 igjen og at sommerferien har begynt. En skikkelig go’følelse! 

Juni’s trening
Vel, for å være helt ærlig. Denne måneden har treningen min vært laber! Jeg startet måneden med å være syk en uke, jeg tror jeg ble smittet av noe rart når jeg var på ferie i slutten av mai, og siden det har jeg egentlig ikke kommet meg hundre prosent. Kroppen føles rett og slett litt tung og øm. De siste dagene har energien begynt å krype godt innpå igjen, så nå håper jeg å snart være tilbake for fult! Kort oppsummert så har det vært mye rolig trening, og mye latter og lange pauser.

SONY DSCJuni’s beste muffins
Sjokobanan muffinsene har en kraftig sjokoladesmak, er kjempe saftige og gode, og de er laget på en -to -tre. Ikke fan av å bake? Vel, dette er muffinsene for deg! 

SONY DSC
Juni’s hunk
Ikke bare er Sander en utrolig snill person, han ser bra ut og han griller grillpølser til oss. Jeg er solgt! æ

SONY DSCJuni’s pannekaker
Jeg spiser pannekaker flere ganger i uken. Proteinpannekaker er noe jeg aldri blir lei! Sjokoladepannekakene med sjokoladekrem har virkelig slått ann hos dere. Det skjønner jeg godt, for hvem liker vel ikke sjokolade?! De tynne proteinpannekakene er også en god klassiker jeg aldri blir lei. 


Juni’s mest likte bilde på instagram
Fra en liten tusletur med bestevennen en mandag morgen. 

Juni’s treningsfilm
Jeg testet ut et par nye mageøvelser med strikk, som du kan se her

SONY DSCJuni’s favorittbakst
Rabarbrasnurrene. Uten tvil! Disse er farlig gode. Det er noe med gjærbakst. Jeg elsker det! Når jeg i tillegg tilsatte deilig, syrlig rabarbrakompott, ble denne kombinasjonen uslåelig. Sjokoladevaflene med bananis var også fryktelig gode. Spesielt på en solrik og varm dag. 

Juni’s oppbyggende innlegg
Jar har skrevet flere innlegg om psykisk helse. Fire tips for bedre selvfølelse har vært favoritten hos dere. 

Juni’s solskinssdager
Juni har vært en måned hvor jeg har jobbet mye. Likevel har jeg hatt tid til et par dager på stranden. Som jeg elsker solskinn. Jeg blir bare så glad av solen! Vi har hatt en del nydelige sommerdager i juni, jeg håper det forsetter i juli også. Kryss fingrene! 

Kristine ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg