AUGUST

Her kommer en oppsummering av august. Jeg ble faktisk litt vemodig da jeg satt å skrev dette innlegget. Årets siste sommermåned er forbi! Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg ikke klar for høst enda. Enten vi vil det eller ikke, er september er i gang og vi får vel godta at høsten gjør sin anmarsj. Det er jo tross alt mye fint med denne årstiden også. Jeg skal i hvert fall forsøke å gjøre september til en skikkelig bra måned. Håper du gjør det samme ♥

Kosen i august
Ja, hvor skal man starte? Jeg føler dette har vært en skikkelig kosemåned, så jeg vil egentlig svare hele måneden! Jeg har hatt en uke ferie, hvor jeg nøt dagene med venner og familie, natur, god mat og avslapping. Ellers har jeg vært masse sosial, jeg har storkost meg på trening, fått energi av solen og hatt det gøy på jobb. Ja, alt i alt en kosemåned. 

Den beste baksten i august
Uten tvil vaniljemuffinsene med blåbær og vaniljekrem. Nam, altså! Jeg kan tenke meg at disse også er super gode om du erstatter blåbær med epler. Nå som eplesesongen er i full sving, er jo det perfekt.

Min trening i august
Treningen min etter at jeg begynte på crossfit, føles mer variert enn noen sinne. Der får jeg en kombinasjon av styrke, mobilitet og utholdenhet. Jeg bare digger det. Som du ser på bildet over, etter en crossfitøkt, begynner virkelig å bli crossfit frelst! Likevel har jeg ikke gitt opp min egen styrketrening helt enda. Jeg må fortsatt ha noen egne dager med ren styrketrening. Hvis du vil se en av treningsukene mine i august, har jeg delt det her. Jeg har også skrevet litt om hvordan jeg legger opp en benøkt og vist dere et supersett for rumpen som brant godt.

Det mest spiste i august.
Power bowls. Jeg har dilla på power bowls. Enten det er i form av lunsj eller middag, hvor jeg da lager en salt variant med masse grønnsaker, eller min super kveldsmat som er en søt variant med masse frossen frukt og bær. Hvordan jeg lager en power bowls har jeg vist dere her. Og min favorittkveldsmat, kan du se her. Kveldsmaten må du bare prøve om du ikke har gjort det. Jeg tror jeg har spist en slik skål minst tyve ganger i løpet av august måned!

Den beste pizzaen i august
Jeg må tipse dere om denne pizzakombinasjonen. Til bunn brukte jeg oppskriften på Jan Verderøens pizzabunn med Tipomel, men du kan bruke akkurat den pizzabunnen du ønsker. Som topping har jeg tomatsaus med koriander, ingefær og hvitløk. Deretter har jeg toppet med rødløk, scampi, ananas, mozarella og Jarsberg.  Den pizzakombinasjonene er nok den beste jeg har spist på evigheter!

Deres mest lagde oppskrift i august
Jeg har fått mange tilbakemeldinger på min favorittkveldsmat. Denne kombinasjonen falt i smak hos flere av dere. Det skjønner jeg godt. Det er jo min soleklare favoritt også! Potet nachos er det også flere som har sendt meg bilde av at de har laget. Fortsett å send meg bilder. Det er så gøy!

Badenymfen i august
Ja, det var meg! Til stort sjokk for både meg og alle som kjenner meg. Jeg er egentlig en skikkelig pyse når det kommer til bading. Jeg synes nemlig vann, både dusjing og bading faktisk, er kaldt, vått og rart. I august har jeg badet flere ganger en jeg kan telle på to hender. Det er ny rekord. Faktisk tror jeg at jeg har badet flere ganger i august, enn det jeg har gjort de siste sommerene tilsammen! I like! Jeg håper på at jeg kan fortsette denne badeflyten neste sommer.

Treningstipsene i august
Jeg skrev om hvilepauser mellom settene og gav dere et app-tips til treningen. Trenger du musikktips, finner du spillelisten i august her

Den fineste utsikten i august
Desidert kongens utsikt. Jeg har gått opp her to ganger i løpet av måneden. Generelt har Norge mange vakre utsiktspunkter og plasser og jeg føler meg heldig som har flere så nære hjemmeadressen.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Med din instilli g er jeg sikker på at du får en bra høst. Du er så positiv. Lykke til 🙂

    2. Føler med deg. Er ikke klar for september jeg heller. Kunne vært sommer hele året =-P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg