HJEMMELAGET SUNT PÅSKEGODIS

Hei igjen og god onsdag ♥ På mandag delte jeg oppskriften på enkel hjemmelaget sjokolade med appelsin. I dag tenkte jeg å dele ytterligere litt inspirasjon til hjemmelaget sunt påskegodis. Som dere allerede vet, nyter jeg påsken med både vanlig sjokolade, sukker og godis, men jeg slår også til med noen sunnere varianter i løpet av påskeuken, både hjemmelaget eller ferdigkjøpte varianter. Her er noen av mine favoritter av hjemmelaget påskegodis.

Smash proteinkuler
Salt og søtt på en gang! Hvem liker vel ikke smash! 

Cookie dough kuler

Disse er de beste cookie dough kulene i mine øyne.

Bounty

Hjemmelaget bounty er en klassiker, som både er enkelt å lage og som smaker godt.

Marsipanegg

Disse er proteinrike, sukkerfrie og gode.

Salte og cruncy karameller
Deilige karameller med søtt og salt. Denne kombinasjonen er så god! 

Karameller

Vanlige karameller laget på fløte eller vikingmelk.

Brownie babies

Seige sjokoladetrøfler. Disse er en favorittoppskrift hos dere. Og jeg er så enig. Nam!

Hjemmelaget daim

Karamell og sjokolade. Mmmm..

Super enkle proteinrike sjokoladeboller

Disse lager du på en – to – tre, og de forsvinner like fort!

Påskecupcakes
Proteinrike muffins toppet med appelsinglasur.

Appelsindessert

Appesinfromasj toppet med appelsingele. Appelsin hører jo påsken med!

Suksessterte

En favoritt til påske eller andre høytider.

Vaniljemuffins

Saftige vaniljemuffins toppet med gul glasur for en påskevariant.

Snurrer med brunost

Gjærbakst er alltid en favoritt. Snurrer med brunost er super godt! Eller jeg kan friste med sjokoladesnurrer eller klassiske kanelsnurrer med speltmel.

Sjokoladeboller

Enkle boller med sjokoladebiter. Disse er saftige og gode.

Har du en favoritt når det kommer til hjemmelaget påskegodis? Om du lager en av oppskriftene mine må du gjerne sende meg en snap på kristine_aure eller tagge meg / sende meg en melding på instagram @kristine_aure. Det er så utrolig koselig å se dere lage oppskriftene mine. Det varmer virkelig et blogghjerte!

Nå skal jeg lage en deilig påskefrokost her oppe på fjellet. Så skal vi pakke sakene våre og komme oss hjemover. Påskeferien nærmer seg over for min del. Håper du får en fin fin onsdag.


Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg